מכבי תל אביב תעלה בשבת הקרובה (20:30) למשחק הראשון של עונת 2019/20. אלופת המדינה תפגוש את מחזיקת הגביע בני יהודה למשחק אלוף האלופים המסורתי, שייערך הפעם באיצטדיון המושבה, ובסיומו יחולק גם התואר הראשון של העונה.

מכבי תגיע למשחק לאחר תקופה הכנה מאומצת שכללה שני מחנות אימונים בהולנד ובנוסף 5 משחקי אימון שקייימה לאורך החודש האחרון. המפגש מול בני יהודה יהיה כאמור המשחק הרשמי הראשון של החבורה של ולדימיר איביץ', שכבר ביום רביעי תתייצב למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות נגד קלוז'. 

שימו לב כי הטריילר הרשמי של מכבי יחכה לכם בסמוך למתחם האוהדים של מנהלת הליגה באיצטדיון. במתחם תוכלו לבחון מקרוב את הקולקציה החדשה שלנו, כולל כמובן מדי המשחק החדשים של מכבי ו-Fila. אם זה לא מספיק הרי שנוסף תוכלו להצטלם לתמונה מיוחדת עם צלחת האליפות שגם היא תמתין לכם במקום עד השעה 20:15.  

מהעבר השני הקבוצה של יוסי אבוקסיס נמצאת בשלב מעט פחות מתקדם בהכנה, כאשר עד כה ערכה הקבוצה משכונת התקווה שני משחקי אימון שכללו ניצחון 0:1 על הפועל עכו והפסד 1:0 לעולה החדשה הפועל כפר סבא. 

 

מבחינת סגל השחקנים הכתומים עברו עד כה שינוי די משמעותי. לא מעט שחקני מפתח עזבו הקיץ את בני יהודה כאשר הבולטים ברשימת העוזבים הם מאוויס צ'יבוטה, דולב חזיזה, יובל אשכנזי, שי קונסטנטין ויאקוב סילבסטר. מהעבר השני השם הבולט שהצטרף עד כה למועדון הוא מוחמד גאדיר, כאשר בגזרת המצטרפים אפשר למצוא גם את דור כוכב, אריאל לזמי ואמיר רוסתום. 

המאמן ולדימיר איביץ' אמר לקראת המשחק: "שיחקנו בינינו כבר הרבה פעמים בעבר ונורמלי שלפעמים אם תשחק הרבה משחקים מול קבוצה מסויימת לא תנצח בכולם. זה הכדורגל, בטוח שכולם רוצים לזכות בתואר הזה. אני מקווה שיהיה משחק טוב ושהקבוצה הטובה יותר תנצח". 

הקפטן שרן ייני הוסיף: אנחנו נותנים הרבה כבוד לבני יהודה, אבל גם מגיעים עם הרבה מוטיבציה לנצח בעקבות הקרבות בשנים האחרונות. אני מניח שזה הדדי, ננסה להוכיח שאנחנו טובים יותר". 

 צפו בתקציר: המהפך של מכבי מול בני יהודה בעונה שעברה

תקציר: מחזור 26 מכבי ת"א – בני יהודה 1:2