התואר הראשון של העונה יחולק כבר בשבת הקרובה. מכבי תל אביב תנסה להניף אותו כאשר תפגוש את בני יהודה (20:30) במשחק אלוף האלופים שייערך באיצטדיון המושבה. היום (חמישי) התקיימה באיצטדיון רמת גן מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'. 

"אנחנו מתחילים את העונה במשחק הזה. עשינו הכנה בחודש האחרון, יש לנו עוד יומיים לעבוד ולהכין את עצמנו לקראת המשחק, לשחק ולנצח", אמר איביץ' בפתיחת דבריו, "זו המטרה שלנו. להשיג ניצחון ולזכות בתואר".

על מועד המשחק:
"ביקשנו לפני חודש להקדים את המשחק הזה בשלושה ימים. אנחנו מייצגים את הכדורגל הישראלי באירופה וזו שאלה שצריך להפנות לכדורגל הישראלי. אם ננצח באירופה ישראל כמדינה תרוויח נקודות. היה נורמלי להקדים את המשחק בשלושה ימים, ההתאחדות לא רצתה הלעשות את זה, זה קצת מוזר אבל אולי בישראל זה נורמלי".

על בני יהודה:
"שיחקנו בינינו כבר הרבה פעמים בעבר ונורמלי שלפעמים אם תשחק הרבה משחקים מול קבוצה מסויימת לא תנצח בכולם. זה הכדורגל, בטוח שכולם רוצים לזכות בתואר הזה. אני מקווה שיהיה משחק טוב ושהקבוצה הטובה יותר תנצח".

על ההרכב הצפוי:
"נשחק עם ההרכב הטוב ביותר כי אנחנו רוצים לנצח".

על הצטרפות יאניוטיס ובלקמן:
"שניהם שחקנים טובים. את אנדראס סגרנו לפני מספר חודשים, הוא היה השוער הכי טוב ביוון פעמיים ברציפות. הוא לא שיחק בחצי השנה האחרונה אבל אני בטוח שהוא שוער טוב ויראה את זה. בקשר לבלקמן, כבר בעבר רציתי שיישאר אבל הוא החליט לעבור לספרד. לפני שתי עונות הוא היה טוב ואני בטוח שהוא יעזור לנו. הוא בכושר טוב, הוא צריך כמה ימים להסתגל אבל אני מאמין שיהיה מוכן לשחק בקרוב".

על מצב הרכש:
"בשנה האחרונה מכבי הזו היא לא מכבי של העבר בגלל החוב שיש. אני יודע את זה ומבין את זה והחלטתי להישאר. זה אומר שזה המצב וניתן את הטוב ביותר שלנו בכל יום, ננסה לשחק כדורגל טוב ולהשיג תוצאות טובות למועדון כדי להקטין את החוב שנוצר בשנים קודמות".

על מצב הסגל:
"קודם כל מצאתי חלוץ שאני רוצה, אני רוצה את ניק. סבוריט פצוע אבל זה לא משהו מסוכן. הוא לא התאמן שבועיים אבל ביקר מומחה בספרד ואני מקווה שיוכל לחזור לאימונים תוך יומיים-שלושה".

על הצעירים:
"כולם עובדים איתנו ויש להם סיכוי להראות לי שהם ראויים להישאר. הם עובדים קשה ונלחמים על המקום בקבוצה. בשבועיים הקרובים נחליט מי יישאר ומי לא. צריך להודיע להם 3 שבועות לפני סוף חלון ההעברות. נודיע להם בזמן, אבל כולם נלחמים ומנסים לשמור על מקומם במכבי".