האם שרן ייני יניף בשבת את התואר הראשון של העונה? מכבי תפגוש את בני יהודה למשחק אלוף האלופים והיום (חמישי) דיבר הקפטן במסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת המשחק. 

על המשחק:
"אנחנו נותנים הרבה כבוד לבני יהודה, אבל גם מגיעים עם הרבה מוטיבציה לנצח בעקבות הקרבות בשנים האחרונות. אני מניח שזה הדדי, ננסה להוכיח שאנחנו טובים יותר". לגבי מועד המשחק הוסיף: "לגיטימי שקבוצה תרצה שיהיה לה הרבה זמן להתכונן, בטח קבוצה שמייצגת את ישראל בליגת האלופות. לכל אחד יש את האינטרס שלו, כמובן שאנחנו תמיד נרצה יותר ימים להתכונן למשחק".

על ההכנה עד כה: 
"מנסיוני למדתי שמחנות אימונים לא אמרים יותר מדי מבחינת היכולת. אי אפשר ללמוד מזה יותר מדי. אנחנו עובדים שם על כושר ומגיעים עיייפים לרוב המשחקים כדי ליצור בסיס טוב להמשך. זה הזמן של המאמנים להעביר מחשבות על איך הולכים לשחק וכו'. אני לא דואג בגלל התוצאות. עכשיו מגיעים המשחקים הקובעים, נצטרך לעשות התאמות ולהיראות טוב. הצוות שלנו דואג לנו כדי להגיע במצב אופטימלי ואני מניח שיהיה בסדר גמור".

היתה לכם העדפה לגבי היריבה בליגת האלופות?
"לכל קבוצה יש יתרונות וחסרונות. לי לא היתה העדפה כי אני יודע שזה לא משנה בסופו של דבר. אנחנו צריכים להתרכז רק במשחק וזה לא משנה בכלל".

על השחקנים שעזבו:
"בקבוצת כדורגל יש תחלופות. תמיד יש מישהו שעוזב ואומרים שהוא חסר אבל בכדורגל תמיד הולכים ובאים שחקנים. כמובן שהייתי רוצה שכל החברים שלי יישארו אבל כל אחד עושה את ההחלטות שלו וזה בסדר".