מועדון הכדורגל מכבי תל אביב והפועל חדרה הגיעו לסיכום על מכירתו של אליאל פרץ. השחקן שהושאל לחדרה בעונה שעברה וכבש 5 שערים ב-34 הופעות בכל המסגרות – עבר באופן קבוע לאחר סיכום שהושג בין שני המועדונים.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי: "לאחר כמה שנות השאלה, אליאל מרגיש כי עכשיו זה הזמן לעבור קבוצה באופן קבוע. למרות שאנחנו רוצים שכל בוגרי מחלקת הנוער ישארו בקשר עם מכבי, נאלצנו להסכים להעביר אותו לחדרה כאשר המועדון ישמור על עניין רב בנוגע לעתידו. היה לנו לעונג כששחקן כאליאל היה במועדון וכולם במכבי מאחלים לו את מיטב האיחולים לעתיד".

תוצר מחלקת הנוער של מכבי, פרץ ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 18 בניצחון 0:2 בגביע המדינה על הפועל כפר סבא במרץ 2016. פרץ, המשיך לשחק בקבוצת הנוער ועשה את עונת הפריצה שלו בעונת 2016/17 כשהופיע 18 פעמים במדי הקבוצה הבוגרת, בהן 2 הופעות באירופה נגד פנדורי בשלב המוקדמות וזניט סנט פטרסבורג בשלב הבתים של הליגה האירופית. את עונת 2017/18 פתח פרץ במכבי והוסיף עוד 2 הופעות אירופיות ו-3 הופעות בגביע הטוטו למאזנו, לפני שעבר בהשאלה לבני יהודה במדיה ערך 25 הופעות וכבש שער 1.

פרץ ערך בסה"כ 30 הופעות במדים הצהובים כחולים של מכבי, בהם 11 הופעות בליגה ועוד 4 באירופה.