מכבי תל אביב תחל בשבת (20:30) את מסע ההגנה על תואר האליפות. הצהובים יתארחו אצל העולה החדשה סקציה נס ציונה למשחק במסגרת המחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך והערב (חמישי) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

"זו עונה חדשה והמשחק הראשון שלנו בליגה. אנחנו מכינים את עצמנו למשחק קשוח נגד קבוצה שהצטרפה לליגה ועשתה הרבה משחקים טובים בגביע הטוטו", אמר המאמן, "יש להם הרבה שחקנים חדשים וטובים ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. להיות מרוכזים במשחק הזה. נצטרך לתת את הטוב ביותר שלנו כדי לנצח כי זו המטרה שלנו".

"הקבוצה במצב טוב ומוכנה לפתיחת העונה", הוסיף איביץ', "אני בטוח שכל השחקנים מחכים להתחיל את העונה. אנחנו יודעים שאנחנו מתחילים מאפס. יש לפנינו תחרות קשה, עם הרבה קבוצות שיהיו להן את אותן מטרות. נתקדם ממשחק למשחק". 

על המטרות:
"אני לא מפחד להגיד שהמטרה שלנו היא אליפות. ניתן את הכל. האם נשיג את זה או לא? נראה בסיום אבל ברור שזו המטרה שלנו. אנחנו לא יכולים להסתפק במקום השני. אנחנו מכבי תל אביב וכמובן שזו המטרה שלנו. אנחנו נותנים כבוד לכולם, אבל נלחמים עוברנו, עבור האוהדים שלנו וניתן את הטוב ביותר שלנו בשביל זה".

על השפעת ההדחה מאירופה:
"יש משחקים שבהם אתה צריך גם קצת מזל במהלך המשחק, כמו במשחק השני נגד סודובה. לא עברנו בגלל המשחק הראשון, שספגנו בו שני שערים ממצבים נייחים. אבל על המשחק השני מה אני יכול לומר? כל אחד שראה את המשחק ומבין כדורגל יכול להבין שמשחק כזה יכול לקרות פעם אחת ב-3 שנים. קבוצה אחת כבשה משני מצבים, ואחרי שהכדור הוסט פעמיים. אנחנו יצרנו 15 מצבים ופגענו בקורות. זה הכדורגל. אני לא מתלונן ולא מתרץ. לא עלינו בגלל טעויות שלנו, אבל זה כבר נמצא בעבר. נשכח את זה, נסתכל קדימה ונתמקד במשחק הבא ובתחרות הבאה. כל משחק חשוב עבורנו ונילחם משחק אחר משחק".

על הסגל הקיים:
"יש לנו כרגע סגל של 22 שחקנים, יש כאלה שיחזרו מפציעות ואני מאמין שהם יהיו מוכנים לחזור לעבוד איתנו בקרוב בצורה רגילה אחרי תקופה ארוכה. הם צריכים זמן הסתגלות. כל השחקנים ראויים להישאר כאן ולא נמצאים כאן בטעות. יש להם איכויות, אבל האיכות הזו צריכה להיות מושקעת בקבוצה כי הקבוצה היא זו שמנצחת בסוף. אם נעבוד כמו קבוצה אני בטוח שנוכל לנצח משחקים". 

על המשך חלון ההעברות:
"בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה. אולי נמכור שחקנים, זה הכדורגל. חלון ההעברות פתוח ואם יהיו שינויים יכול להיות שנעשה דברים. אמרתי שאם יהיה משהו כמובן שתדעו על כך".

על כך שהוא פותח עונה שנייה במכבי:
"אני לא יודע מה קרה בעבר. אני במועדון מאורגן, עם אנשים שעובדים קשה, תומכים בי ואני בהם ואנחנו ועבדים ביחד. יש לנו בעלים שאיכפת לו מאוד מהקבוצה ועבורי הדבר הכי חשוב הוא להישאר במקום שאתה מבין שהוא בריא. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ביחד ולהילחם על המטרות שלנו".