מכבי תל אביב תחל בשבת (20:30) את מסע ההגנה על תואר האליפות. הצהובים יתארחו אצל העולה החדשה סקציה נס ציונה למשחק במסגרת המחזור הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך והערב (חמישי) דיבר הבלם איתן טיבי במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"קודם כל אני מאוד שמח להיות כאן", אמר טיבי, "יהיה לנו משחק לא קל נגד נס ציונה. זו קבוצה חדשה לגמרי שהחליפה הרבה שחקנים. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו. אנחנו מתחילים דרך חדשה ומקווים להצלחות לפחות כמו בשנה שעברה". 

על המפתחות לעונה:
"אני חושב שהדבר החשוב ביותר עבורנו הוא להיות מכבי תל אביב עם הרעב והרצון לנצח כל דבר שאנחנו מתמודדים בו. זה מתחיל כבר מהמשחק הקרוב שלנו. הרעב שלנו זה כרגע הליגה. גם בגביע הטוטו ראו רצון ולחימה וזה הדבר החשוב ביותר מבחינתנו כרגע".

על כך שפותח עונה שמינית במועדון:
"כשהגעתי למכבי לא האמנתי שאמשיך כל כך הרבה שנים פה. זה המועדון הכי  גדול בארץ ולהיות שייך אליו זה משהו מדהים עבורי. הצבתי לעצמי הרבה יעדים ואני עדיין מציב לעצמי. את השנה האחרונה אני אזכור מסיבה אחת – גם כשאתה לא משחק אני חושב ששחקן צריך לתת את כל כולו עבור המועדון וזה הכי חשוב. זה גם לשמש דוגמא לצעירים, כשגם שלא קל צריך לעשות הכי טוב שאפשר בשביל המערכת. אני מקווה שהשנה אני אוכיח שאני ראוי להיות בהרכב של מכבי ולשחק".