זוכרים מתי בפעם האחרונה שמעתם את השם נס ציונה בליגת העל, ולא בכדורסל? כנראה שלא. העולה החדשה תשחק העונה בליגה הבכירה לראשונה מזה 51 שנים ובכך שברה למעשה שיא ישראלי כקבוצה ששבה לליגה הראשונה לאחר זמן ההיעדרות הארוך ביותר. בשבת (20:30) היא תארח את מכבי באיצטדיון המושבה, בו תקיים את משחקיה הביתיים העונה. 

הקבוצה מהשפלה השיגה את הכרטיס לליגת העל לאחר עונה הפכפכה בליגה הלאומית. במהלך הפלייאוף אשתקד היא ייצרה רצף תוצאות מוצלח שהקנה לה את המקום השני עם יתרון של נקודה על פני הפועל נצרת עילית, שסיימה במקום השלישי.

העונה מוליך את נס ציונה המאמן עמיר תורג'מן, שחקן העבר של מכבי שזכה עם הצהובים באליפות ב-2002/03. תורג'מן גם אימן במחלקת הנוער של מכבי בעבר והעונה הוא ינסה להצעיד את הכתומים לעונה מוצלחת לאחר שבשנים האחרונות שימש כעוזר מאמן בנבחרת ישראל ומאמן במ.ס אשדוד ובבני סכנין.  

הגיעו: עומרי גלזר, דריס ואוטנס, גיא בדש, אופיר מזרחי , יונתן לוי , סקו טורה, רמאריק אטו, נועם כהן, רז נחמיאס, סאביין לילאי, אילון ירושלמי, אלעד שחף

עזבו: צליל נחמיה, עידו אקסברד, אופיר חמו, בן שמעוני, נאור סבג, אחמד שעבאן, עמית שמש, גיא אביב, קבה אנז'י, אדר אוואט , דניאל חבה

מה עשתה עד כה? 
במהלך הקיץ קיימה נס ציונה 5 משחקים במסגרת גביע הטוטו ובסופו של דבר סיימה במקום ה-10 לאחר משחק בו הפסידה להפועל חדרה בדו קרב פנדלים לאחר 0:0 בתום 90 דקות.

עוד קודם לכן קיימו שחקניו של תורג'מן 4 משחקים והשיגו מאזן של ניצחון (1:2 על הפועל ת"א), שתי תוצאות תיקו (1:1 מול אשדוד ו-0:0 נגד רעננה) והפסד (2:1 לבית"ר ירושלים).