עונת המשחקים 2019/20 הולכת ומתקרבת עבור קבוצות אקדמיית הנוער. אתמול (ראשון) קבוצות הנוער ונערים א׳ חזרו משבוע של מחנה אימונים בבולגריה שכלל אימונים אינטנסיביים, בנייה גופנית, משחקי הכנה, אסיפות וידאו ועוד. מאמן קבוצת הנוער, אליעזר בן אהרון, ומאמן קבוצת נערים א׳, אורי דוד, סיפרו לנו כל אחד מהזווית שלו על התרומה של המחנה, העבודה הקשה והמטרות קדימה.

תוצאות משחקי ההכנה במחנה האימונים:
מכבי ׳שחר׳ – לבסקי סופיה 1:2
מכבי ׳שחר׳ – ויטושה ביסטריצה 1:10

מכבי ת״א ׳עודד׳ – לוקומוטיב סופיה 1:4
מכבי ת״א ׳עודד׳ – ספטמברי סופיה 2:2
מכבי ת״א ׳עודד׳ – לבסקי סופיה 0:2

מאמן קבוצת הנוער, בן אהרון, שיתף אותנו בתחושותיו מהמחנה: ״מחנה אימון מבחינת מקצועית מארגן את הקבוצה מחדש. יש חיבור בין שני שנתונים שצריכים להיות קבוצה אחת טובה שיודעת לעבוד ביחד על המגרש, ללחוץ, להגן ולהתקיף בתיאום מושלם. מבחינה חברתית עשינו כמה תרגלי חברה ותחריות בין השחקנים עם הרבה הומור וכיף, זה גרם לאווירה להיות רגועה וחברית בין כולם כולל הצוות עם שמירה על הגבול בין רצינות לעבודה באימונים. בנוסף מבחינה מקצועית ערכנו אסיפות וידאו לשחקנים בכל יום בקבוצות קטנות ולפי עמדות במגרש, לדעתי זה היה מאוד אפקטיבי. חשוב לציין את האנליסט שלנו דור חסיד שעזר לנו בצורה מקצועית. ההרגשה אחרי המחנה שיש לנו שחקנים חדורי רצון ומוטבציה ללמוד ולהתקדם. השנתון הקטן נותן פייט טוב ולרגעים לא ממש רואים את ההבדלים ואנחנו מרוצים מזה.

המחנה התקיים במקביל עם קבוצת נערים א׳, בשתי הקבוצות שלנו יש צוותי אימון חדשים והמחנה גרם לנו להכיר ולהתגבש עוד יותר. בסוף המחנה עשינו טורניר בתחנות של שתי הקבוצות שהיה מוצלח מאוד הודות לעוזרי המאמנים שבנו וארגנו את הכל. חזרנו לארץ עם מחסור קטן במשחקי אימון טובים שננסה להשלים. לסיכום היה מחנה מרשים מגבש ומעצים. שתהיה לנו שנה מוצלחת״.

מאמן קבוצת נערים א׳, אורי דוד, ביפר לנו על הזווית שלו מהמחנה: ״מבחינה מקצועית המחנה היה מאוד מוצלח, יצרנו תוכנית עמוסה באימונים ובמשחקים בכדי להביא את הקבוצה כקבוצה וכיחידים למוכנות פיזית, להבנה טקטית וליכולת טכנית טובה יותר. ככל שהתקדמנו במחנה ראינו את השחקנים מתקדמים בכל הפרמטרים, בנוסף השהות המשותפת קירבה מאוד בין כולם ואהבתי לראות המון סיטואציות חברתיות שחיברו את הקבוצה מהבחינה הזאת. שמחתי לראות את הילדים בתוך ומחוץ למגרש מייצגים את מכבי בכבוד רב ובהתאם לרוח המועדון. בנוסף כל הצוות המקצועי, הרפואי והמנהלתי עשה עבודה נהדרת וגם הנושא של גיבוש הצוות שלנו ושל הנוער יחדיו היה מדהים. גאה מאוד בכולם״.