דן גלזר יפתח ביום ראשון (20:15) פרק חדש בקריירה שלו במכבי. הקשר וחבריו יערכו את משחק החזרה לבלומפילד כשיארחו את בני יהודה והערב (חמישי) דיבר גלזר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על החזרה לבלומפילד
"בבלומפילד הישן לא יצא לי לשחק הרבה. אני לא צריך להזכיר לכם מה זה העוצמות של בלומפילד. היינו בסיור באיצטדיון וכולנו יצאנו משם בהרגשה מטורפת. אני בטוח שכשיהיו שם 29,000 אוהדים צהובים שידחפו אותנו זה יהיה מדהים. חשוב לנו מאוד לנצח במשחק הראשון בבלומפילד".

על בני יהודה
"אנחנו מצפים למשחק קשה נגד יריבה עיקשת. הצוות יכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר ואני מקווה שידנו תהיה על העליונה. בני יהודה תמיד קבוצה טובה, אי אפשר לזלזל בהם. הם עשו תוצאות יפות באירופה חוץ מבמשחק האחרון. אנחנו מצפים למשחק קשה מול יריבה שיודעת להסתגר ולצאת טוב למתפרצות". 

על פתיחת העונה
"נכשלנו באירופה, זו עובדה. היתה הרגשה לא נוחה במשך כמה ימים אבל מה שיפה בכדורגל זה שהמשחק הבא תמיד קרוב ותמיד אפשר לעשות סוויץ'. מאז ניצחנו שני משחקים ופתחנו את הליגה טוב. מכאן צריך להתקדם ממשחק למשחק כדי לשמור על התואר ולהשיג את המטרות שהצבנו"..

על החשיבות של חדר ההלבשה
"חדר ההלבשה אצלנו מדהים. אנחנו כבר שנה פלוס ביחד. אנשים טובים וחברים מאוד טובים גם מחוץ למגרש. גם ברגעים הקשים הגיבוש הזה בא לידי ביטוי. אנחנו מרימים אחד את השני ואני מקווה מאוד שזה יימשך".