מכבי תל אביב תחזור ביום ראשון הקרוב לבלומפילד. הצהובים יארחו את בני יהודה למשחק הבית הראשון שלהם באיצטדיון החדש והיום (חמישי) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-2 של ליגת הבורסה לניירות ערך. 

לקראת בני יהודה אמר איביץ': "אנחנו נשחק נגד קבוצה שניצחה אותנו פעמיים בשנה שעברה וברור שאנחנו מכבדים אותה. זו קבוצה טובה, יש להם שיטה, הם ממושמעים וברור שזה לא משחק קל. נצטרך להיות מרוכזים כדי להשיג את המטרה שלנו – ניצחון".

כבר היית בבלומפילד?
כן, הייתי שם פעמיים. זה מדהים. אני יכול לתאר לעצמי איך זה יהיה עם איצטדיון מלא ואוהדים שיתמכו בנו. זה משהו שמצוין למכבי. שיחקנו בשנים האחרונות מחוץ לבית וזו היתה בעיה. כעת אנחנו חוזרים הביתה. למרות זאת, אנחנו צריכים להתרכז במשחק ולא באווירה. ברור שבלומפילד יכול לעזור לנו אבל אנחנו חייבים לדעת קודם כל מה העבודה שלנו במשחק". 

על היכולת של מכבי עד כה:
"לא שיחקנו טוב במשך שני משחקים נגד סודובה. אני לא יכול להגיד שלא שיחקנו טוב נגד קלוז'. המשחק הראשון היה 50:50. ספגנו שער ממצב נייח. אנחנו לא יכולים להגיד שזו היתה קבוצה טובה מאיתנו. הבעיות העיקריות שלנו היו במשחק הראשון נגד סודובה. במשחק השני שיחקנו טוב, אם נשחק כמו במשחק ההוא אני לא חושש. זה משהו שיכול לקרות פעם בשנה. כל מי שמבין כדורגל מבין שיצרנו הרבה מצבים. זה כדורגל, זה יכול לקרות לקבוצות הכי טובות בעולם. גם להם יש תקופות שהן פחות טובות. אני לא מחפש תירוצים. ברור שאנחנו לא מרוצים מכך שאנחנו לא באירופה. אני לוקח על זה אחריות ואנחנו צריכים להסתכל קדימה ולחשוב על המשחק הבא. זה משהו שדיברתי עליו עם השחקנים. בהצלחה חשוב להיות שקט וברגעים הרעים צריך להיות חזק".

על מצב הפצועים:
"ניקוליץ' עובד איתנו, הוא עשה שני אימונים מלאים. עכשיו בפגרה הוא ימשיך להתאמן ואני מקווה שהוא יוכל לשחק ולעזור לנו. בכדורגל אם אתה בחוץ ליותר מחודש אתה צריך זמן להסתגל, אז בטח אם אתה בחוץ ל-9 חודשים. הוא מקצוען שעובד חזק ואני מאמין שהוא יוכל לעזור לנו".

"גם גולסה התחיל לעבוד איתנו בחלק מהאימונים. אני מקווה שבזמן הקרוב הוא ימשיך לעבוד איתנו יותר ויותר".

"לגבי יאניוטיס, זה לא נראה כמו פציעה רצינית אבל הוא ספג מכה חזקה אז הוא עדיין בחוץ. הוא לא יוכל לעבוד איתנו בימים הקרובים".