מועדון הכדורגל מכבי תל אביב החל בימים אלו פרוייקט בארה״ב. אקדמיית הנוער משתפת פעולה עם המרכז הקהילתי היהודי בעיר וושינגטון שבווירג׳יניה, יחד הגופים מקיימים מחנה אימון עבור ילדים בוושינגטון תחת השם של מכבי תל אביב. אקדמיית הנוער שלחה את המאמנים דדי בן דיין ורן אליאס יחד עם מנהל מחלקת הנוער, גיא צוקרמן, אל המחנה על מנת שיעבירו את התכנים המקצועיים וישתפו פעולה באימון הילדים הצעירים יחד עם הצוות המקומי. השחקנים שלוקחים חלק בפרוייקט לובשים את המדים הרשמיים של מכבי תל אביב ומתאמנים על פי הפילוסופיה של אקדמיית הנוער של המועדון.

מנהל מחלקת הנוער, גיא צוקרמן, הוא האדם שמנהל את הפרוייקט המיוחד תחת חסותו של המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון. צוקרמן שנמצא כרגע במחנה האימונים בווירג׳יניה סיפר לנו על התקדמות המחנה ועל השאיפות להמשך: ״מדובר במחנה הכדורגל הראשון בחסות מועדון הכדורגל מכבי תל אביב המתקיים מחוץ לישראל. המחנה מתקיים כ-5 ימים מהבוקר עד הערב במתקן של קולג׳ מקומי. המחנה מאורגן לתפארת וכולם מאוד מרוצים. אנחנו מקווים להמשיך את שיתוף הפעולה בעוד כמה מוקדים בשנה הבאה. לנו זה מאוד חשוב מבחינת שיתוף ערכי מכבי תל אביב, שיותר אנשים יידעו ויכירו אותנו. הילדים וההורים קיבלו סקירה והרצאה על המועדון שלנו שהוא המועדון המוביל בארץ. בנוסף, שמחנו לגלות כי 40% מהמשתתפים במחנה הן בנות וזה דבר מדהים״.

הצוות מאקדמיית הנוער:
גיא צוקרמן – מנהל מחלקת הנוער ויוזם שיתוף הפעולה.
דדי בן דיין – מאמן במחלקה, שחקן מכבי לשעבר ושחקן ב-MLS במשך שנתיים.
רן אליאס- מאמן ומנהל מערך הסקאוטינג במחלקת הנוער.

״הפרוייקט הזה יכול לתרום רבות למועדון. ראשית, מכיוון שזה מציב אותנו בשורה אחת עם שאר המועדונים הגדולים בעולם. אנחנו רוצים שהשם של מכבי תל אביב יהיה ידוע כמה שיותר באירופה ובעולם. זה שוק ענק ומצוין עבור המועדון. בנוסף, זאת גם אופציה למציאת כשרונות שאולי יגיעו בשלב מסוים לארץ״.