איתן טיבי פתח אמש (שבת) עונה שמינית במכבי תל אביב כשגם פתח בהרכב האלופה בניצחון 0:2 על נס ציונה במחזור הפתיחה של ליגת הבורסה לניירות ערך. לאחר מכן סיפר הבלם על התחושות. 

"קודם כל, חשוב לי להגיד כמה מילים טובות על הקהל. היתה פה תצוגה טובה מאוד, עם אווירה טובה. אין לי ספק שעכשיו בבלומפילד יבואו המון אוהדים ויהיה מפוצץ".

על פתיחת העונה:
"היה חשוב מאוד לנצח את המשחק הראשון. לא היה משחק מצוין אבל הדבר החשוב ביותר עבורנו היה לנצחץ נלמד מהטעויות ואני מאמין שנשתפר. אני חושב שהאנרגיות שלנו לא היו מספיקות אבל הכי חשוב שאפשר להשתפר, ואני מאמין שזה גם מה שיקרה". 

על הקיץ שעבר: 
"כן, עברתי קיץ ושנה לא קלים. אבל שנה שמחשלת, שמאתגרת. אני שם מאחורי את מה שהיה. העונה הזו חדשה, אני מאמין ומקוה אשחק יותר השנה ואני אתן את כל כולי תמיד". 

על ההחלטה להישאר במכבי:
"זה המקום שלי. הייתי פה בשבע השנים האחרונות, אני מרגיש שפה הבית שלי וזה המקום הכי נכון עבורי להיות בו ולהיות שייך אליו. אני שמח שאני כאן ואתן הכל כמו בעבר". לגבי השאלה האם הוא חושש שלא ישחק הוסיף: "חלק מחיים של שחקן או בן אדם מורכבים מחששות אבל לא צריך לחשוב על הדברים הרעים אלא לחשוב חיובי ועל הדברים הטובים".

טיבי ושאר שחקני מכבי ביקרו בשבוע שעבר בבלומפילד לקראת החזרה לאיצטדיון ולסיום הבלם סיפר על החוויה המרגשת מבחינתו: "ברגע שנכנסתי לבלומפילד, אני לא זוכר מתי היתה לי כזו צמרמורת. אפילו בלי קהל. מאוד מאוד מאוד התרגשתי. הרגשתי שזה הבית שלי ואין לי בכלל ספק שזה הבית שלנו והקהל יתן לנו את ההרגשה הזו, וידחוף אותנו קדימה לעונה טובה".

לרכישת מנוי לחצו על הבאנר: