מחנה הקיץ של אקדמיית הנוער הגיע לסיומו ביום רביעי. עשרות שחקנים צעירים התאמנו במשך שלושה שבועות במתחם האימונים בקריית שלום. השחקנים נהנו מ-9 מפגשים מיוחדים שכללו: אימונים מקצועיים על כר בדשא, בנייה גופנית, ניתוחי וידאו, אימון מנטאלי, הרצאה רפואית ועוד. 

מאמני אקדמיית הנוער הם אלה שהעבירו את אימוני המחנה. תוכן האימונים הועבר בהתאם לפילוסופיית המועדון, תחת חסותו של המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון.

האדם שניהל הפועל את המחנה הוא מאמן קבוצת נערים א׳, אורי דוד. בסיום המחנה דוד סיכם את המחנה: ״סיימנו מחנה אימונים ראשון אי פעם במכבי תל אביב. אפשר לומר שהיה מאוד מוצלח, עבדנו מול מגוון שחקנים בגילאים שונים, הבאנו להם את הפילוסופיה המקצועית ואת המעטפת מסביב. זה בא לידי ביטוי בדמות הרצאות של אנליסטים, מאמנת מנטלית, תזונאית והמחלקה הרפואית. האחריות שלנו כאקדמיה המובילה בארץ היא להשריש מקצוענות בכל מחלקות הנוער והמחנה הזה נתן אפשרות נהדרת לשחקנים ולהבין איך הדברים אמורים לעבוד בשביל להיות שחקן כדורגל מקצועי. שמחנו לארח ילדים אצלנו במתחם מאקדמיות אחרות ואנו מצפים לראות עוד שחקנים במחנה אימונים בעונה הבאה״.