מכבי תל אביב סיכמה את שנת תשע"ט עם 0:4 גדול על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי ומאמן הצהובים, ולדימיר איביץ', לא הסתיר את שביעות רצונו מהיכול של שחקניו בסיום המשחק.

"אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה", פתח איביץ' את דבריו. "לא היה משחק קל בכלל. בהתחלה זה היה שקול ועד לדקה האחרונה של המחצית הראשונה זה היה משחק קשה מאוד. הבקענו שער בדקה קריטית לפני המחצית וזה נתן לנו ביטחון במחצית השנייה. לפני השער הזה אני חושב שיצרנו לפחות 3 מצבי הבקעה ובית"ר לא יותר מאחד. אני מאמין שעבדנו טוב מאוד הערב וזו התוצאה שאנחנו ראויים לה".  

האם זאת מכבי שאתה רוצה לראות?

"אנחנו עדיין ב-60 אחוז מהיכולת שלנו. למה זה ככה? אנחנו נבין למה זה ככה ונעבוד קשה כדי לתקן את זה. אני שמח שיש שחקנים שחזרו לשחק אחרי תקופה ארוכה וזה מרחיב את הסגל שלנו. מדובר בשחקנים איכותיים ויש להם עכשיו הזדמנות לשחק וזה תלוי בהם. אבל אנחנו לא נמצאים איפה שהיינו רוצים להיות".

האם היה מופתע מהיכולת של בית"ר במשחק?

"בית"ר היא קבוצה שמשחקת עם הרבה שחקנים מקדימה. השחקנים שלנו ידעו לעצור אותם מקדימה ולשלוט במשחק מההתחלה עד הסוף. העבודה שלי היא לעשות שיעורי בית בכל משחק ולא חשוב אם שיחקתי נגד היריב באמצע השבוע. זה רק 3 נקודות ורק משחק אחד. יש לנו עוד הרבה משחקים, כשהבא הוא בשבת הבאה נגד הפועל חדרה וז המשחק חשוב מאוד".

על מה שעשה שונה ממשחק גמר גביע הטוטו?

 "במשחק הגמר ספגנו שני שערים בסיום המשחק וזה אומר שהיינו לא מפוקסים. אי אפשר להשוות את שני המשחקים האלה. אלה משחקים שונים. כל השחקנים שלי עבדו קשה והוכיחו את עצמם".