סוגרים את שנת תשע"ט. מכבי תל אביב יצאה לאצטדיון טדי בבירה לקראת המשחק האחרון לשנה העברית, כשפגשה בפעם השנייה בתוך שבוע את בית"ר ירושלים. אחרי שהפסידו לקבוצה של רוני לוי את גביע הטוטו באמצע השבוע השחקנים של איביץ' רצו לחגוג את ראש השנה שבוע נוסף בראש טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך. 

 

איביץ', שהתרשם מהיכולת של איילון אלמוג בגבר גביע הטוטו, המשיך לתת קרדיט לקשר הצעיר. דן גלזר חזר לקישור לצידם של ברסקי ודור פרץ. בחוד ההתקפה של הצהובים פתח צ'יקו אופואדו.

רגע לפני שמקבלים את השנה החדשה, לראשונה בסגל הצהובים הופיע אורוש ניקוליץ' ששב מפציעה ארוכה. גם אייל גולסה נכלל לראשונה בסגל הצהובים.

מחצית ראשונה

חמש דקות משריקת הפתיחה שהייתה שקולה ורוסלן ברסקי רשם החמצה ענקית אחרי השמטת כדור של איתמר ניצן בתיבת ה-5. 

אחרי דקות שהתאפיינו סעיקר בחוסר דיוק מכבי רשמה את ההזדמנות השנייה שלה במשחק עם החמצה של יונתן כהן מ-6 מטרים אחרי ערבוביה ברחבה של בית"ר. 

בדקה ה-39 בית"ר הגיעה למצב ממשי ראשון שאילץ את טננבאום פעמיים באותה התקפה למתוח את איבריו ולמנוע שער בטוח. 

בית"ר נכנסה למשחק בחלק האחרון של המחצית הראשונה אבל רגע לפני המחצית, אחרי הזדמנות נהדרת של סבוריט, כדור קרן של יונתן כהן מצד פגש את ראשו של צ'יקו אופואדו שהתרומם מעל כולם ונגח פנימה. 0:1 למכבי!

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה בדיוק כפי שסיימה את הראשונה. צ'יקו אופואדו פרץ במרכז המגרש והוכשל חצי מטר מהרחבה. יונתן כהן תרגם את הכדור המצב המסוכן לשער נהדר בבעיטה מסובבת לחיבורי הקורות של ניצן. 0:2 למכבי!

בית"ר ניסתה לחזור למשחק מהר אבל בדקה ה-58 יציאה מושלמת של מכבי למתפרצת הסתכמה במסית עומק של כהן לאופואדו. האחרון פרץ מצד שמאל לרחבה ובעט פנימה. 0:3 למכבי! 

וזה לא נגמר. בדקה ה-63 התקפה של הצהובים מצד שמאל. אופואדו, ספק ניסה למסור ספק ניסה לעצור את הכדור, הקפיץ אותו לכיוונו של ברסקי שמהאוויר רשם רגע היסטורי בקריירה שלו במדי מכבי עם שער ראשון. 0:4 למכבי!

בדקה ה-72 הגיע תורו של דניאל טננבאום לחגוג עם עצירת פנדל של שלומי אזולאי אחרי עבירה שביצע איתן טיבי.

בדקה ה-77 אורוש ניקוליץ' ערך את הפועת הבכורה שלו במדי מכבי, כשנכנס על חשבונו של יונתן כהן. גם אייל גולסה נכנס למשחק בדקה ה-89 במקומו של רוסלן ברסקי.

בסיום מכבי תל אביב מסכמת את שנת תשע"ט עם ניצחון גדול בטדי.