מכבי תל אביב פגשה הערב את בית"ר ירושלים בקרב על גביע הטוטו לעונת 2019/20. מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות רוצה לעשות את זה בפעם השלישית ופוגשת מכשור בדמות הקבוצה מהבירה אותה מכבי תפגוש גם בשבת. 

ולדימיר איביץ' בחר לערוך מספר שינויים בהרכב כדי לאפשר מנוחה לשחקנים ששחקו בשבת. יונתן כהן שהיה מחוץ לסגל בשבת שב להרכב הצהובים. אופיר דוידזאדה פתח בעמדת המגן השמאלי. גם רוסלן ברסקי ואיילון אלמוג פתחו ב-11 של איביץ'.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה טוב את המשחק עם לחץ על שערה של בית"ר וניסיונות של איילון אלמוג למצוא את ניצן ממרחק. מנגד, בדקה ה30 דניאל טננבאום עמד בפעם ראשונה במבחן כשפולמן הגיע למצב של אחד על אחד מולו. ידו של שוער הצהובים הייתה על העליונה. 

למרות השליטה המוחלטת של מכבי במשחק ולא מעט הזדמנויות שתי הקבוצות ירדו למחצית ללא שערים.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. מכיב פתחה את המחצית באותה מגמה התקפית. בדקה ה-58 דור מיכה נכנס למשחק על חשבונו של אבי ריקן.

המשחק התאפיין בעיקר בחוסר דיוק של שחקני שתי הקבוצות ואיביץ' ניסה לרענן את השורות כשהכניס את אופואדו על חשבונו של שכטר בדקה ה-68. בדקה ה-80 איביץ' הכניס את אלירן עטר על חשבונו של איילון אלמוג. 

למרות החילופים והניסיונות להכניס דם חדש לחלק הקידמי מכבי התקשתה להוביל את עצמה למצבי הבקעה. כשכבר היה נראה שהמשחק יוכרע בבעיטות עונשין, אנתוני וארן התמקם טוב ברחבה של מכבי ומקרוב המשיך פנימה כדור רוחב מצד ימין. 0:1 לבית"ר.

עטר עוד ניסה את כוחו בפריצה מצד שמאל אך הבעיטה שלו לא הייתה מדוייקת. בשמן שמכבי ניסתה למצוא את שער השיוויון בתוך תוספת הזמן, שוב התקפה של בית"ר מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב שמצא את אורי מגבו , שכבש מקרוב. 0:2 לבית"ר בשער שכבש את תוצאת המשחק.