10 שנים…
מסגרת: ליגת העל
אצטדיון: האורווה, פתח תקווה
תאריך: 29.08.09
הפועל פ"ת – מכבי ת"א 2-0

עם תחילת עונה כמעט מושלמת בגביע הטוטו, הגיעה מכבי ת"א לאצטדיון 'האורווה' למשחק נגד הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור השני של ליגת העל. 

לאחר ניצחון 1-3 על בני סכנין במחזור הפתיחה של הליגה מצמד של איליה יבוריאן ושער נוסף של שרן ייני בזמן פציעות, העלה החלוץ הארמני את מכבי ליתרון בדקה ה-30. יוסי שבחון, שבישל ליבוריאן את השער, הכניע את שוער פ"ת שניר דורי והכפיל את היתרון ארבע דקות לפני המחצית לאחר בישול של יובל אבידור. המחצית השנייה לא הניבה עוד שערים ושריקת הסיום של השופט אלי חכמון קבעה ניצחון ליגה שני ו-100% הצלחה לחניכיו של אבי נמני.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, שרן ייני, רוני גפני, איגור טומאסיץ', יובל שפונגין, גיז'רמו ישראלביץ', תמיר כחלון (דור מלול), ליאור ג'אן, יוסי שבחון (אנדריי קומאץ'), יובל אבידור (עמנואל מאיוקה), איליה יבוריאן.
מאמן: אבי נמני
שופט: אלי חכמון

20 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: הי"א, אשדוד.
קהל: 5500
תאריך: 30.08.99
אשדוד – מכבי ת"א 0-1

את עונת 1999/00 פתחו חניכיו של אברם גרנט עם ניצחון 1-3 על פ.ב.ק קובנה במסגרת מוקדמות גביע אופ"א. הפסד 1-2 למכבי פ"ת במחזור הפתיחה של הליגה ותיקו 0-0 ביתי נגד מכבי נתניה החלו ברצף של שני משחקים ללא ניצחון.

לירון בסיס, שכבש ובישל נגד הליטאים במשחק הראשון, כבש בדקה ה-87 של משחק הגומלין בקובנה שער מצמק שאמנם לא מנע הפסד 1-2, אך הבטיח העפלה לשלב הבא בזכות ניצחון 3-4 בסיכום שני המפגשים. שלושה ימים אח"כ, באצטדיון הי"א באשדוד, ערך גרנט 2 שינויים בהרכב שפתח בליטא כשמרקו בלבול ופליקס חלפון החליפו בהגנה את מייקל אימנאלו וכפיר אדרי. אך ארבע דקות מסיום המשחק, הצליח אלק נילאש להכניע את שורה אובארוב, והקשר ההונגרי ששיחק במכבי בעונת 1997/8 וכבש 4 שערים ב-26 הופעות במדים הצהובים כחולים, העניק לאשדוד ומאמנה, ניסים בכר, ניצחון 0-1 דרמטי.

מכבי ת"א:
אלכסנדר אובארוב, פליקס חלפון, מרקו בלבול, גדי ברומר, דדי בן דיין, גז'גוז' ודז'ינסקי (בן לוז(, אלכסיי קוסולאפוב, גיא צרפתי (דימיטרי פופוב), אופיר חיים, לירון בסיס, אנדז'יי קוביקה.
מאמן: אברם גרנט.
שופט: דני קורן

30 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 8000
תאריך: 02.09.89
מכבי ת"א – שמשון ת"א 2-0

8000 הצופים הגיעו למשחק הפתיחה של עונת 1989/90 כשעל הקווים, שני מאמנים ששיתפו פעולה כשחקנים במדים הצהובים כחולים– ניסים בכר מאמן מכבי וצביק'ה רוזן מאמן שמשון ת"א. בכר, ערך 225 הופעות במכבי בין 1960-1971 ורוזן ששיחק במכבי 357 פעמים בין 1964-1976. 

מכבי הציגה את צמד שחקני הרכש החדשים שהגיעו מבית"ר ירושלים – אורי מלמיליאן ואבי כהן (הירושלמי) כמו גם את החלוץ האורוגוואי ואלקיר סילבה. רוזן ושמשון העמידו קבוצה עיקשת שכללה את ניסים ברדה במרכז ההגנה כלשצידו אפרים שמעונוב מול אחיו התאום ממכבי, מנשה. סילבה, הזר הראשון בתולדות מכבי ת"א, בעונה הראשונה בה ניתן היה לשתף שחקנים זרים, לא כבש. מלמליאן המנוסה ואיציק זוהר הצעיר, בעונתו השנייה במכבי מאז הצטרף ממכבי יפו, לא הצליחו גם הם לכבוש את שערו של אבי חדד. אך מנגד, היה זה דווקא ניר שיקווה משמשון שהכניע את מרכוס פעמיים. בדקה ה-19 כבש שיקווה את הראשון לאחר בישול של שלמה מזרחי ובדקה ה-52 ניצל בישול של צהל אדמוני על מנת להעניק לקבוצה מכרם התימנים ולרוזן ניצחון 0-2 יוקרתי.  

מכבי ת"א: משה מרכוס, אבי כהן(הירושלמי) אבי כהן ז"ל, מנשה שמעונוב, איתן לוי (מאיר מליקה), מיקי כהן, מוטי איווניר, אורי מלמיליאן, איציק זוהר, יאיר סנדורי, ואלקיר סילבה.
מאמן: ניסים בכר
שופט: חיים ליפקוביץ'     

40 שנים…
מסגרת: אלוף האלופים
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 12,000
תאריך: 01.09.1979
מכבי ת"א – בית"ר ירושלים 0-2

אלופת המדינה מכבי ת"א פתחה את עונת 1979/80 ב-1 לספטמבר באצטדיון בלומפילד עם משחק אלוף האלופים נגד בית"ר ירושלים. שתי דקות משריקת הפתיחה נאלץ שוער בית"ר יוסי מזרחי להוציא כדור מהרשת לאחר שמשה שוויצר בישל לאלון קפלן את השער הראשון. בדקה ה-25 שלח שוויצר את בני טבק לרחבת בית"ר לפני שהחלוץ המהיר חלף על פני מזרחי ובעט כדור שנבלם על קו השער בידו של הבלם יצחק ג'אנו. השופט אברהם קליין שרק לפנדל ושוויצר שלח את מזרחי לפינה הנגדית וכבש את השני מהנקודה הלבנה. קפטן מכבי מיקו בלו, נשלח עם שריקת הסיום לקבל את הגביע מידיו של יו"ר ההתאחדות מיכאל אלמוג ז"ל.
  
מכבי ת"א: עמנואל 'מנו' שוורץ, ירון עוז, אלון קפלן (אברהם לוי), אבי ירושלמי, מנחם 'מיקו' בלו, מאיר נמני ז"ל, יהודה קצב, משה 'מוישיק' שוויצר (משה גולדנברג), רמי מרציאנו, ויקי פרץ, בני טבק.
מאמן: ניסים בכר
שופט: אברהם קליין