מכבי תל אביב שמחה להודיע על הצטרפותה של חברת 'היבואן' כשותפה עסקית של המועדון לאחר שנחתם הסכם חסות לעונת 2019/20.

חברת 'היבואן', הינה רשת חנויות מובילה ליבוא שיווק ומכירת מוצרים אלכוהוליים איכותיים במחירים הזולים ביותר בישראל, אשר מאפשרת לצרכן לרכוש לראשונה משקאות אלכוהוליים ישירות מהיבואן וללא עלויות תיווך. 

לכבוד השקת שיתוף הפעולה, חברת 'היבואן' בחרה להעניק ל-2,000 המנויים הראשונים הטבה של בקבוק יין מהודר של ׳יקב היוצר׳ אשר ממותג במיוחד לאוהדי מכבי לעונת 2019/20! את ההטבה ניתן לממש באחד מסניפי הרשת:

  • השיקמה 15 אזור 
  • המלך חסן השני 1 קריית עקרון(צומת בילו ) 
  • דרך חברון 101 ירושלים (מתחם בית הנציב)

לעמוד של 'היבואן' בפייסבוק לחצו כאן

לתשומת לבכם: יש להציג מנוי ותעודת זהות כדי לממש את ההטבה. רק מי שיזדהה כבעל המנוי ייהנה מההטבה (מעל גיל 18). ההטבה תקפה מה-12.09 ועד ל-29.09.

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, ברכה ואמרה לאתר הרשמי: "אני שמחה על הצטרפות של שותף עסקי חדש למועדון ומאמינה שיחד נוכל לייצר ערך מוסף לחברה, אך לא פחות מכך לקהל האוהדים שלנו ,באמצעות הצעות והטבות יחודיות עבורם. בפגישתנו עם הבעלים שמחנו לשמוע כי הם רואים במועדון ואופן עבודתנו עם מפרסמים אחרים כדרך הנכונה והטובה ביותר לשיפור והגדלת המודעות וההיקף המכירות של החברה שבבעולתם״.

בעלי חברת היבואן, אבי מנחם ואביתר אדות, אמרו לאתר הרשמי: "מהרגע שהחלטנו כי אנו מעוניינים להפיץ את הבשורה אותה חרטנו על דגלנו ביום בו הקמנו את הרשת והיא שבחנויות 'היבואן' ניתן להשיג, ולא כסיסמא, את האלכוהול האיכותי ביותר  במחירים הזולים ביותר במדינה, ההחלטה ללכת עם מכבי הייתה לנו קלה וברורה מאוד. ההבנה שבאמצעות מכבי תל אביב והחשיפה הרבה לה היא זוכה והעובדה כי לאורך שנים המותג מזוהה עם ערכים של מצויינות  והתמדה התאימו לנו בנקודת הזמן הנוכחית בצורה מושלמת. אין לנו ספק כי השותפות הזו תעזור לנו להעמיק את המודעות לרשת בקרב קהל הצרכנים הפוטנציאלי בארץ. אנו יודעים כי הדבר לא יקרה ביום אחד, אך אנו פה כדי להישאר וזו רק יריית הפתיחה של דברים נוספים אותם אנו מתכננים מבחינה שיווקית״.

היבואן – אלכוהול סיטונאי לכולם.

לראשונה בישראל, הוקמה רשת חנויות שהביאה את המהפכה בתחום האלכוהול. כיום היא רשת החנויות המובילה למכירת מוצרים אלכוהוליים איכותיים במחירים הזולים ביותר.

'היבואן' מעניק ללקוחותיו חווית קניה יוצאת דופן. תפגשו צוות מומחים מקצועי, אדיב ומהימן היודע לענות על כל שאלה. הרשת מציעה מגוון ענק ובינלאומי של מותגי אלכוהול מכל הסוגים במחירים האטרקטיביים ביותר כיום בישראל.

חברתנו עוסקת ביבוא ושיווק למעלה מ-12 שנים ומפיצה למאות עסקים בישראל. חנויות משקאות, מסעדות, פאבים, אולמות אירועים, בתי מלון ועוד