3-12.9: פגרת נבחרות
אחרי שני מחזורים, ליגת הבורסה לניירות ערך תצא לפגרה בת שבועיים בעקבות משחקי הנבחרות השונות. דור פרץ, דן גלזר ויונתן כהן זומנו לסגל נבחרת ישראל שתתמודד נגד צפון מקדוניה וסלובניה. 

בוידאו: סיכום הערב הראשון בבלומפילד המחודש

7.9: טורניר האוהדים של Forever
טורניר האוהדים הרשמי של FOREVER בשיתוף POWERADE מזמין אתכם להיות בין 32 הקבוצות שיתמודדו על התואר הנכסף – אלופי הקיץ! 3 הקבוצות שיסיימו ראשונות ייזכו בפרסים יקרי ערך, כאשר ההרשמה היא בחינם לחברי מועדון האוהדים במסגרת ההטבות של חברי מועדון האוהדים הרשמי. עוד לא נרשמתם? לחצו כאן 

14.9: הפועל כפ"ס – מכבי ת"א, 20:30 במושבה
האלופה תשוב מהפגרה עם ניסיון לשוב למסלול הניצחונות במשחק חוץ מול העולה החדשה, שמארחת העונה את משחקיה באיצטדיון המושבה. 

21.9: מכבי ת"א – מכבי חיפה, 20:30 בבלומפילד
אחד המשחקים הגדולים שיש לכדורגל הישראלי להציע יגיע כבר במחזור הרביעי, כשמכבי תארח את החיפאים למפגש מסקרן עם היסטוריה ארוכה של יריבות. לראשונה מזה 3 עונות, המשחק יתקיים באיצטדיון בלומפילד – והאווירה בו צפויה להיות צבעונית במיוחד. 

24.9: גמר גביע הטוטו – בית"ר י-ם – מכבי ת"א, 20:15 בנתניה
אחרי שזכתה באלוף האלופים, מכבי תנסה לזכות גם בתואר השני של העונה בכדורגל הישראלי ועל הדרך להניף את גביע הטוטו בפעם השלישית ברציפות. מולה תתייצב הקבוצה מהבירה שהעפילה לגמר לאחר שגברה על הפועל באר שבע בחצי הגמר. 

28.9: בית"ר י-ם – מכבי ת"א, 20:30 בטדי
4 ימים לאחר גמר גביע הטוטו, מכבי תפגוש פעם נוספת את הירושלמים, הפעם למשחק במסגרת המחזור החמישי של ליגת הבורסה לניירות ערך. רגע לפני ראש השנה, זה גם יהיה המשחק האחרון של האלופה לשנת תשע"ט.