הפועל רמת גן ׳אפרים׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 1:1 (נוער)
קבוצת הנוער של המעדון והפועל רמת גן נפרדו בתיקו במסגרת המחזור ה-2 בליגת העל לנוער. למרות שער מוקדם של נדב נידם בדקה ה-23, היריבה הצליחה לכבוש את שער השיוויון בדקות הסיום של המשחק. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי ת״א ׳אלי פוקס׳הפועל תל אביב ׳ישין׳ 1:2 (נערים ב׳)
לאחר תוצאת התיקו במחזור הפתיחה נגד מכבי פ״ת, קבוצת נערים ב׳ רשמה את ניצחון הבכורה בליגה במשחק הדרבי המסקרן (מחזור 2). הצהובים נקלעו לפיגור בתחילת המחצית השנייה לאחר כדור עונשים מ-11 מטרים. החניכים של אסי הבר הצליחו להפוך את המשחק בזכות שערים של עידו מזרחי ומתן בוזגלו. 

בסיום המשחק הבר סיכם את המשחק של קבוצתו: ״משחק ביתי ראשון, דרבי, במיוחד שזה דרבי ראשון במחלקה. מגרש מרכזי מלא, אווירה ותפוארה מושלמת. כיף מאוד לנצח ועוד כשאתה הופך את התוצאה. מחצית ראשונה די אנמית שלנו. הכדורים היו יותר בגובה מאשר על הארץ, לא שיחקנו בחוכמה ובעיקר לא בקצב המשחק הרגיל שלנו. כל התכנית שעשינו במחצית השתנו בדקה הראשונה של המחצית השנייה כאשר ספגנו שער מבעיטת פנדל. תוך 12 דקות ביצענו 5 חילופים אשר השפיעו ישירות על המשחק. קצב המשחק השתפר פלאים , לחצנו את היריבה אחורה לשערה, הבקענו שני שערים שהפכו את התוצאה והגענו למספר מצבי הבקעה נוספים.

הצלחנו מאוד עם החילופים, יש לנו סגל עמוק והשחקנים חייבים להבין שכאשר הם נמצאים על המגרש ולובשים את החולצה הצהובה הם חייבים להיות במיטבם ולהשקיע הרבה יותר, אחרת מישהו מבחוץ יכנס ויתפוס את מקומם. לסיכום, שמח מאוד לנצח דרבי ובעיקר שהראנו המון אופי למרות הפיגור.

הציפיה שקצב ורמת המשחק יהיו כך משריקת הפתיחה, מבטיח שנפיק מסקנות ונשתפר״.