אחרי שגברה על מכבי חיפה, מכבי תל אביב מתכוננת למשימה הבאה שלה. הצהובים יפגשו בשלישי (20:15 בנתניה) את בית"ר ירושלים לגמר גביע הטוטו. שחקניו של ולדימיר איביץ' ינסו לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות והיום (ראשון) דיברו המאמן ודור פרץ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. 

איביץ': "רוצים את הגביע הזה"

"אני מאמין ששתי הקבוצות ראויות להיות בגמר, אמר איביץ' בתחילת דבריו, "זה משחק על תואר, שתי הקבוצות רוצות לזכות בו. יש לנו יומיים להתכונן ליום שלישי, ויש לנו יומיים כדי להכין את עצמנו למשחק במטרה לזכות בתואר. זה לא קל, זו יריבה חזקה אבל נצטרך להכין את עצמנו". 

על רוטציה אפשרית:
"יש לנו סגל גדול ונראה. מוקדם מדי לדבר על ההרכב הפותח. רק אתמול סיימנו משחק ואנחנו צריכים לראות איך השחקנים מרגישים ואם יש בעיות או לא. אני מקווה שכולם יהיו מוכנים לגמר. זה גמר ואני בטוח שכולם רוצים לשחק. ניקח את ההחלטות מחר לאחר האימון".

על השבוע העמוס של הקבוצה: 
"המשחק האחרון היה 3 נקודות. זה לא משנה נגד מי אתה משחק. יש לפנינו הרבה משחקים. לגבי השבוע, כן זה שבוע קשה עם 3 משחקים קשים. אנחנו חייבים להכין את עצמנו למשחקים הקרובים. הראשון הוא בשלישי, הוא החשוב ביותר כרגע ואנחנו רוצים את הגביע הזה".

על בית"ר ירושלים:
"זו קבוצה שאולי לא השיגה הרבה נקודות בליגה אבל הם משחקים טוב ובטוח שזו קבוצה שונה מהעונה שעברה. עם הרבה אנרגיה ושחקנים טובים ומהירים. שחקנים חדשים, מאמן חדש, אנרגיה אחרת. בטוח שיהיה יותר קשה מולם מאשר בעונה שעברה".

פרץ: "רוצים להמשיך את היכולת הטובה"

מלבד איביץ', גם דור פרץ דיבר כאמור לקראת המשחק: "מפגש בין הקבוצות האלה הוא ראוי מאוד. זה משחק שאמור להתעלות לרמות גבוהות, אנחנו נותנים כבוד ליריבה ונתכונן כדי להגיע מוכנים. אנחנו רוצים לבוא לנצח. חד וחלק".

על חשיבות המשחק:
"אנחנו ורצים להמשיך את היכולת הטובה מהליגה. אפשר להגיע ליכולת הרבה טובה אבל אנחנו רוצים להמשיך לנצח והמשחק הזה הוא במה ראויה. יש פה גביע שמאוד רוצים לקחת, נגד בית"ר קשה תמיד. אם נגיע מוכנים ונעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח אז אני מאמין בקבוצה שלנו".

על השיפור ביכולת שלו:
"אני לא יודע להגיד מה היה פחות טוב אבל נראה שלקח זמן להיכנס לעניינים. לשמחתי אני מתחיל להרגיש שאני משחק כמו שאני רוצה. כמו שהמאמן דורש ממני. אני חושב שזה כבר שייך לעבר הקרוב ואני ממשיך קדימה".