הניצחון על מכבי חיפה העלה את מאזנה של מכבי ל-10 נקודות מ-12 אפשריות (4 מחזורים). גם את העונה שעברה פתחה הקבוצה של ולדימיר איביץ' בדיוק עם אותו מאזן.

אם שאלתם אז אשתקד המחזור החמישי הסתיים ב-0:0 נגד הפועל ת"א בדרבי, כך שלאלופה תהיה הזדמנות לשפר את פתיחת העונה במחזור הבא (תצטרך לנצח את בית"ר ירושלים בטדי). 

מכבי גם שיפרה את מאזנה במשחקים מול מכבי חיפה והשיגה ניצחון 5 על הירוקים ב-6 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. בנוסף הצהובים גם האריכו את רצף משחקי הליגה ללא הפסד נגד חיפה ל-10. 

נתון מעניין נוסף מגלה שהניצחון האחרון של מכבי בבלומפילד הישן היה על מכבי חיפה (0:6), כאשר גם הניצחון הראשון בבלומפילד המחודש היה על מכבי חיפה (0:1 אמש). 

בלם חיפה, טרנט סיינסברי, כבש שער עצמי שהעניק למכבי את הניצחון. בכך הוא הפך למעשה לראשון שכובש לזכות מכבי בבלומפילד המחודש. 

חוליית ההגנה של מכבי המשיכה להרשים גם בניצחון על מכבי חיפה כששמרה על שער נקי בפעם הרביעית ברציפות מאז פתיחת הליגה. 

שחקני ההגנה של איביץ' הציגו עליונות בכל הקשור לאגרסיביות ולחימה וגם הנתונים שלהם מראים זאת. ז'איר אמאדור (8 מ-10) איתן טיבי (7 מ-7) ושחר פיבן (9 מ-12) זכו במרבית המאבקים על הכדור בהם היו מעורבים. טיבי גם היה השחקן שחילץ הכי הרבה כדורים במכבי (11), כשאחריו נמצאים פיבן (9) והקשר האחורי דן גלזר (9).

מערך 3 הבלמים איפשר לאנריק סבוריט לבלות זמן רב יותר בהתקפה והמגן הספרדי שלנו גם הראה שהוא יודע לנצל את זה. סבוריט הוביל את שחקני מכבי בכמות הבעיטות לשער עם 3 איומים ו-2 מהם למסגרת, ומאוחר יותר גם נבחר על ידכם לשחקן המשחק של FACTORY 54.

אם זה לא מספיק אז הספרדי ניסה למסור 2 מסירות מפתח (יותר מכל שחקן במכבי), אחת מהן גם הגיעה לכתובת. גם דור מיכה, שכבש פעמיים העונה, סיפק 3 איומים לעבר השער, 1 מהם למסגרת.