מכבי תל אביב שבה מהפגרה למשחק חוץ קשה נגד מ.ס אשדוד ולקח לה 70 דקות עד שכבשה את השער היחיד במשחק מרגליו של צ'יקו אופואדו. בסיום המשחק המאמן, ולדימיר איביץ' הודה שמה שחשוב מהמשחק הזה שהקבוצה השיגה שלוש נקודות נוספות.

"היה ניצחון קשה", הודה איביץ'. "לא קל לנצח באצטדיון הזה את אשדוד. אנחנו זכאים לניצחון הזה ושיחקנו טוב יותר. אני שמח שהשגנו את שלוש הנקודות. שיחקנו כדורגל יותר חיובי במחצית השנייה ואנחנו נרצה לשפר את היכולת שנציג את היכולת הזו יותר". 

על היכולת ההתקפית של קבוצתו אמר: "היו לנו כמה הזדמנויות בחלק הראשון של המשחק ולא כבשנו. צוברים ביטחון לכבוש באימונים וגם במשחקים ואני מאמין שהביטחון יבוא".

בשני הבא תפגוש מכבי את הפועל ב"ש למשחק הצמרת מול המוליכה. "שיחקנו כדי להשיג שלוש נקודות במשחק הזה", אמר איביץ' והבהיר: "בדיוק כמו שאנחנו נבוא שבוע הבא לנצח ולהשיג שלוש נקודות. ככה זוכים באליפות".

על הסגל של הצהובים שסובל מלא מעט פציעות העונה סיכם המאמן ואמר: "יש לנו פצועים שחזרו לשחק והדבר הטוב הוא שהם חזרו לשחק. זה חלק מהמשחק שיש פצועים בקבוצה. אנחנו נעשה הכל כדי לתת להם את כל השרות כדי לחזור למשחק כמה שיותר מהר".