אחרי פגרה בת כשבועיים מכבי תל אביב שבה הערב (שני) לפעילות. הצהובים התארחו אצל מ.ס.ע אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-7 של ליגת הבורסה לניירות ערך. 

משחקי המחזור החלו כבר בשבת האחרונה ומכבי הגיעה להתמודדות כשהיא מדורגת במקום השני עם 14 נקודות ומשחק פחות מאשר להפועל ב"ש (17 נקודות), שניצחה 1:2 את הפועל קריית שמונה בשבת. המאמן ולדימיר איביץ' בחר לפתוח בהרכב שכלל חלק קדמי עם יונתן כהן, צ'יקו אופואדו וניק בלקמן, כשרוסלן ברסקי הוצב במרכז הקישור על חשבון דור פרץ הפצוע. עוד לפני המשחק אוהדי מכבי באיצטדיון ערכו מחווה לחביב אוחיון שנפצע לאחרונה, כשהתפאורה עם עליית שחקני שתי הקבוצות הוקדשה לו. 

מנגד, אשדוד פתחה את העונה בצורה די טובה כשהיא זוכה למחמאות על הכדורגל שהציגה עד כה. למרות זאת, המומנטום של הקבוצה מעיר הנמל נעצר מעט עם הפסד ו-3 תוצאות תיקו ב-4 המשחקים האחרונים. הפעם בחר המאמן רוני אוואט לעלות הרכב שכלל 4 שחקני הגנה ואת יאקוב סילבסטר ודין דוד בהתקפה.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה הראשונה ייצרה איום על השער עם בעיטה חזקה של סבוריט שנהדפה על ידי השוער. הצהובים המשיכות לתקוף ו-5 דקות לאחר מכן מיכה שלח וולה מסוכן ממרחק שחמק מעל המשקוף. 

בהמשך המחצית גם אשדוד ניסתה ליזום ולהחזיק מעט בכדור וגם סיכנה את השער עם שתי בעיטות של גורדנה שלא מצאו את המסגרת הצהובה. 4 דקות לפני ההפסקה מכבי הגיעה להזדמנות נהדרת לאחר רוחב טוב של ג'ראלדש ובעיטה של צ'יקו מתוך הרחבה, אבל התערבות של הגנת אשדוד ברגע האחרון מנעה שער. דקה לאחר מכן גם סילבסטר היה קרוב למצוא את הרשת, אבל פעולה נהדרת של טיבי בלמה אותו ומנעה ממנו כיבוש מקרוב. 

מחצית שנייה
שתי הקבוצות לא ביצעו חילופים עם פתיחת החצי השני וההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-57 עם בעיטה חדה של בלקמן שהוסטה לקרן. כמה שניות לאחר מכן גם יונתן כהן סיכן עם אבל הכדור שלו נהדף לקרן. הצהובים המשיכו להתקרב וצ'יקו נגח את הקרן שהרים כהן מעט מעל המשקוף. 

בדקה ה-64 שוב כיהן איים, הפעם עם בעיטה מימין ברגל שמאל טסה בסמוך לעמוד של המארחת. איביץ' רענן את השורות והכניס את מתן חוזז במקום בלקמן כחילוף הראשון שלו. המאמן ראה את שחקניו לא מתייאשים ובדקה ה-71 הגיע השער. חילופי מסירות נהדרים באגף ימין השאירו את ז'ראלדש חופשי, המגן הוציא רוחב חד וצ'יקו המשיך בנגיעה מקרוב לרשת החשופה. 0:1 למכבי.

דקה לאחר השער כהן חטף כדור להגנה ויכול היה להשאיר את צ'יקו לבד מול השוער, אך המסירה שלו היתה חזקה מדי והזדמנות טובה אבדה למכבי. 14 דקות לסיום איביץ' ביצע חילוף נוסע כששכטר החליף את אופואדו. 2 דקות לסיום הגיע גם זמנו של אייל גולסה להיכנס למשחק, במקום דור מיכה. מכבי הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום בדרך לניצחון ומשחק ליגה שביעי ברציפות ללא ספיגה. 0:1 למכבי בסיום.