אחרי פגרה בת כשבועיים מכבי תל אביב תשוב (שני, 20:00) לפעילות. הצהובים יתארחו אצל מ.ס.ע אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-7 של ליגת הבורסה לניירות ערך וינסו לשוב למסלול הניצחונות לאחר ה-0:0 המתסכל מול הפועל חדרה במחזור הקודם. 

משחקי המחזור החלו כבר בשבת האחרונה ומכבי תגיע להתמודדות כשהיא מדורגת במקום השני עם 14 נקודות ומשחק פחות מאשר להפועל ב"ש (17 נקודות), שניצחה 1:2 את הפועל קריית שמונה בשבת. כעת, שחקני מכבי גם יודעים שניצחון באיצטדיון הי"א ידביק את הפער מב"ש, שבוע לפני המפגש בין השתיים בבלומפילד במחזור הבא.

בוידאו: הניצחון האחרון באשדוד

מחזור 25 | תקציר הניצחון על אשדוד

במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק עדכן המאמן ולדימיר איביץ' על מצב הסגל והתייחס גם לכשירותו של עומר אצילי. המאמן סיפר: "הוא עובד איתנו בשבועיים האחרונים ועכשיו נצטרך לקחת החלטה אם הוא בסגל או לא. אני מקווה שיהיה מוכן ואם לא למשחק הזה אז למשחק הבא". מי שבכל מקרה לא יהיה בסגל הוא דור פרץ, שנפצע במהלך פגרת הנבחרות. 

על היריבה שתחכה למכבי הוסיף המאמן: "אנחנו יודעים שאשדוד יריבה קשה, בעיקר כשאנחנו משחקים שם. זו קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בבית שלה. יש להם שחקנים טובים ומהירים בהתקפה ושחקנים יצירתיים. כמובן שהמטרה שלנו היא לנצח ולקחת 3 נקודות. אנחנו מתכוננים למשחק קשה".

הקשר אייל גולסה חזר מפציעה ולקראת המשחק התייחס לתקופה שעברה עליו עד הקאמבק: "ניסיתי כמה שיותר להתנתק. עבדתי קשה. בקושי ראיתי את אשתי והילדות. עברתי תקופה לא קלה, כמעט שנה מחוץ לכדורגל, אבל אתה מנסה להתחזק מדברים אחרים. כמובן שהמועדון והשחקנים חיזקו אותי ואני שמח שעברתי את זה. אני מרגיש מצוין".

מהעבר השני, אשדוד פתחה את העונה בצורה די טובה כשהיא זוכה למחמאות על הכדורגל שהציגה עד כה. למרות זאת, המומנטום של הקבוצה מעיר הנמל נעצר מעט עם הפסד ו-3 תוצאות תיקו ב-4 המשחקים האחרונים. למשחק מול מכבי אשדוד תגיע מהמקום ה-9 כשבמאזנה 7 נקודות.