מכבי תל אביב רוצה להודות לבן מנספורד על עבודתו הקשה והמסורה במהלך שתי העונות האחרונות בנוסף לתרומתו להצלחת המועדון על המגרש ומחוצה לו. לבן היה תפקיד משמעותי בתחומים רבים שכללו בין היתר את ניהולו תחת מגבלות הפייר פליי הפיננסי שהשפיעו על המועדון, עזרה בניווט החזרה לבלומפילד וניהול מוצלח של משאים ומתנים של חוזי שחקנים רבים. 

הבעלים מיץ' גולדהאר, אמר: "המועדון מכבד את מצבו האישי של בן המחייב אותו לחזור הביתה בסוף החודש. התשוקה לכדורגל של בן נראתה מיד על ידי כל מי שפגש אותו וראה אותו במשחקי כדורגל של כל הגילאים בכל רחבי המדינה. בן צבר המון חברים במהלך שהותו בישראל. אנשים רבים רחשו לו כבוד והוא הוערך בזכות הקסם של צפון אנגליה הטבוע בו. אנו מאחלים לבן בהצלחה ומחכים שיבקר אותנו בעתיד, כשקבלת פנים חמה מובטחת לו תמיד". 

בן מנספורד, הוסיף: "אני עוזב את מכבי בלב כבד על מנת לחזור לבריטניה. נהניתי מאוד מהשייכות שלי למשפחת מכבי. ברצוני למסור תודה ענקית לאוהדים הטובים ביותר בישראל שגרמו לאשתי ולי להרגיש כל כך רצויים כבר מהיום הראשון. 

הותרתם אותי נפעם בכל פעם מחדש. לכל צוות העובדים, לשחקנים ושאר בעלי העניין, תודה רבה על המסירות וההתמדה שלכם. תודה מיוחדת לשרון, תומר, יעל, ולאדן, ברק ומורן על התמיכה הבלתי פוסקת. התודה הגדולה ביותר חייבת ללכת לג'ק אנגלידיס ומיץ' גולדהאר שהעניקו לי הזדמנות של פעם בחיים ואחת שאני אסיר תודה עבורה. המסר של מיץ', של לא לעשות קיצורי דרך, לשים לב לכל פרט ופרט ותמיד לתת את הכל על מנת לחתור למצוינות הוטמעה בי וגרמה לי להבין מה זה להיות מכבי. אני מאוד גאה בזכייה שלנו באליפות בעונה שעברה ובסטייל בו היא הושגה תוך ניפוץ וקביעת שיאים חדשים. הצבע הצהוב והמספר 23 יהיו חקוקים בזיכרוני ובליבי לנצח. אני מאחל למועדון ולסגל המדהים הזה את מלוא ההצלחה בעתיד".