מכבי תל אביב תארח בשבת את הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-6 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ודור פרץ התייחס למשימה שצפויה ולו וחבריו באיצטדיון בלומפילד.

על הניצחון על בית"ר:
"חיכינו למשחק הזה שיתחבר לנו קצת יותר ויתן לנו פוש ליצירת מומנטום. זה הזמן שלנו להמשיך את היכולת הזו, להתכונן כמו שצריך ולהראות את הכדורגל שאנחנו רוצים להראות".

על הסוויץ' לאחר הפסד בגמר גביע הטוטו:
"להפסיד תואר זה תמיד מאכזב. לשמחתנו היה לנו משחק מולם 4 ימים אחר כך ומה שעשינו זה הדבר הטוב ביותר כדי להמשיך הלאה. אנחנו שמחים על היכולת, על הלחימה, על הרצון. אנחנו שמחים שהיכולת שלנו הולכת ומשתפרת". 

המטרות למשחק:
"אנחנו מתכוננים לחדרה כמו לכל משחק. כל עוד נתכונן כמו שצריך ונגיע מוכנים אני מאמין שניראה כמו שנרצה. זו יריבה מצויינת ורואים את זה בטבלה. אנחנו מכבדים אותם, אבל אנחנו בשלנו".

עד כמה השפיעו עליו הדיבורים על מעבר אפשרי בקיץ?
"אני חושב שברגע שאתה יוצר התעניינות מסויימת אז מן הראוי שזה ידבר אלייך. ניסיתי להיות מרוכז כמה שיותר. האם זה השפיע? אולי כן ואולי לא אבל אני שמח שאנחנו אחרי זה ואני פה. זה המקום שלי".

על הצעירים שגדלים במועדון:
"תמיד כיף ששחקני בית משתלבים בבוגרים. הם מקבלים את כל התמיכה מאיתנו כמי שעברו את המסלול הזה ואני חושב שזה חשוב מאוד למועדון, שמראה שיש דור שצומח פה ומגיע עד הבוגרים. אני מקווה שאילון (אלמוג) ימשיך ככה, הוא משתלב מצוין".