אחרי ה-0:4 הגדול בטדי, מכבי תשוב בשבת לבלומפילד. הצהובים ינסו להמשיך את המומנטום כשיארחו את הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-6 של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום (חמישי) קיים המאמן ולדימיר איביץ' את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"אני מצפה מהשחקנים שלי להיות מקצוענים כמו במשחקים הקודמים", אמר איביץ' לקראת המשחק, "אולי לא שיחקנו טוב בחלק מהמשחקים אבל אני בטוח שהשחקנים רוצים לשחק טוב. הם נותנים את המיטב שלהם. במשחק האחרון אני לא יודע אם היינו טובים יותר אבל היינו ממושמעים יותר. הקבוצה הראתה שאנחנו פה ורוצים את המשחק הזה וככה צריך להמשיך. אנחנו מכבדים את חדרה, המיקום שלהם לא מקרי, יש להם קונספט והם יודעים מה הם עושים. ברור שהמטרה שלנו היא כמו בכל משחק, צריכים להיות מרוכזים מהשניה הראשונה עד האחרונה כי מצפה לנו משחק קשה". 

על החזרה של גולסה וניקוליץ':
"המאבק על המקום הוא בריא. אנחנו קבוצה עם מטרה משותפת וכולם שיחקו. גם עומר אצילי יהיה כשיר בקרוב ונחליט בקרוב אם ישחק או לא. גם גולסה ואורוש חוזרים וכולם שמחים שהם חוזרים כי הם חשובים לנו". 

על שינויים אפשריים בינואר:
"אני לא חושב על ינואר אלא על שבת. זה הדבר היחיד שמענין אותי, השחקנים יודעים שהם צריכים לעבוד קשה ולהילחם כדי להראות שהם רוצים לשחק. זו שאלה של כושר טוב ולקחת את ההזדמנות ברגע הנכון".

על ההכנה למשחק מול חדרה:
"מהרגע הראשון הסברתי לשחקנים שאין משחקים קלים. אלה יכולים להיות המשחקים הכי קשים עבורנו. זה תלוי בנו. אם אתם חושבים שמה שעשינו בשנה שעברה קל זו טעות שלכם. זה לא קל. אי אפשר לנצח גם בליגה השנייה אם אתה לא מוכן ולא מרוכז במשחק. צריך להתכונן במהלך השבוע ולהראות רוח לחימה אחר כך במגרש".

דור מיכה יהיה בסגל?
"אני לא יודע".