אחרי פגרה בת כשבועיים, מכבי תשוב ביום שני הקרוב (20:00) לליגת הבורסה לניירות ערך. האלופה תתארח אצל מ.ס.ע אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-7 ותנסה לשוב למסלול הניצחונות, כאשר היום (חמישי) דיבר המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. 

על המשחק הקרוב:
"אנחנו יודעים שאשדוד יריבה קשה, בעיקר כשאנחנו משחקים שם. זו קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בבית שלה. יש להם שחקנים טובים ומהירים בהתקפה ושחקנים יצירתיים. כמובן שהמטרה שלנו היא לנצח ולקחת 3 נקודות ולהתכונן למשחק קשה"

על הפציעה של דור פרץ:
"הוא נפצע באימון בנבחרת. זה חלק מהחיים של שחקן כדורגל. אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה וכולנו רוצים להפחית דברים כאלה. עבור מאמן זה גרוע ששחקן נפצע, אבל דור בחור חזק ואני בטוח שהוא יעבור את זה מהר ויחזור מהר יותר". 

על העבודה בפגרה:
"היה טוב עבורנו לעבוד עם סגל די מלא, מלבד פרץ. זו אבידה עבורנו אבל שאר השחקנים חוזרים והם בכושר טוב. עבורי זה טוב ועשיו הגיע הרגע לקבל החלטות מתי להשתמש בהם ולראות מתי הם מוכנים לעזור לנו. בדרך כלל אחרי פציעות ארוכות צריך להיות חכם ולהגן עליהם מפציעות נוספות".

אתה חושש מהסתגרות של אשדוד?
"אשדוד קבוצה שמשחקת כדורגל נגד כל קבוצה. הם שיחקו טוב מאוד נגד ב"ש והיו יכולים לנצח, היו להם הרבה מצבים. ממה שראיתי עד כה זו קבוצה שתוקפת עם הרבה שחקנים ומסוכנת במצבים נייחים".

על המצב של אצילי:
"הוא בכושר טוב. הוא עובד איתנו בשבועיים האחרונים ועכשיו נצטרך לקחת החלטה אם הוא בסגל או לא. נראה, יש לנו עוד כמה ימים ונראה מה קורה איתו בימים הקרובים ואם הוא מוכן במאה אחוז. אני מקווה שיהיה מוכן ואם לא למשחק הזה אז למשחק הבא". 

על הפציעה של חביב אוחיון:
"עבור כולנו זה כואב. הבריאות שלו היא הדבר הכי חשוב ואנחנו פה עבורו בכל מה שיצטרך".