לאחר פגרת השזרוע במגרשי הכדורגל ברחבי הארץ ליגת העל לנוער חוזרת ובגדול. בשבת הקרובה, קבוצת הנוער של המועדון, מכבי ׳שחר׳ ת״א, תארח את מכבי חיפה לסופר קלאסיקו במסגרת המחזור ה-10 של הליגה. המשחק יתקיים במגרשה הביתי של קבוצת הנוער, באצטדיון העירוני בנס ציונה. 

הצהובים מגיעים למפגש במומנטום חיובי כשהם עם רצף של 4 ניצחונות רצופים. מנגד היריבה מהכרמל מגיעה למפגש עם 8 ניצחונות ותוצאת תיקו ב-9 משחקים. כרגע הירוקים נמצאים במקום ה-1 בטבלה כשהחניכים של אליעזר בן אהרון נמצאים במקום ה-3 בטבלה כשהפער בין הקבוצות עומד על 6 נקודות.

לקראת המפגש המסקרן, שוחחנו עם מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון: ״המשחקים נגד מכבי חיפה תמיד היו מעניינים. גם בגילאי הנוער מדובר בסופר קלאסיקו. לאורך השנים בכל השנתונים יש תחרות בין המועדונים על תארים ופיתוח שחקנים. חיפה פתחו את העונה טוב, אנחנו פתחנו את הליגה בצורה פחות טובה, אבל בחודש האחרון אנחנו במגמת שיפור והתקדמות. 

הרצון שלנו הוא להנחיל לחיפה את ההפסד הראשון ולצמצם את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד. אנחנו מאמינים ביכולת של הקבוצה לעמוד במשימה. ההכנות למשחק זהות כמו להכנות במשחקים אחרים. אנחנו יודעים את נקודות התורפה של חיפה וננסה לנצל אותם. הציפיות כמובן לנצח את ההתמודדות בסטייל עם התמדה על הדרך של המועדון בכל מצב. העונה עוד ארוכה ושום דבר לא יקבע במשחק הזה״.