קבוצת מכבי ספיישל של קרן מכבי תל אביב בשיתוף בנק הפועלים ממשיכה בפעילות השוטפת של הפרוייקט, כשהבוקר (ד') הצטרפו לאימון הקבוצה אורחים מיוחדים.

נבחרת הספיישל אולימפיקס של בריטניה, שנחתה בארץ, ערכה יחד עם מכבי ספיישל אימון משותף במתחם האימונים בקריית שלום. האימון נערך עם הספורטאים בעלי מוגבלויות ואוהדי הקבוצה המתנדבים על בסיס קבוע ומהווים חלק בלתי נפרד מהסגל.

מי שעוד התארח באימון הוא החלוץ ניק בלקמן שערך הכרות עם השחקנים של שתי הקבוצות: "זה כבוד גדול בשבילי לקחת חלק בפרוייקט של קרן מכבי היום ולפגוש את השחקנים של מכבי ספיישל ונבחרת הספיישל אולימפיקס של בריטניה. כולנו משחקים משחק שאנחנו אוהבים וכולנו נתקלים באתגרים כאלו ואחרים במהלך הקריירה. אם יש מסר שאני יכול להעביר להם זה להמשיך להתמיד ובעיקר ליהנות מהמשחק". 

מנהל קרן מכבי, יובל שחם, הוסיף: "קיבלנו הצעה מנבחרת הספיישל אולימפיקס של בריטניה שהגיעו לישראל לקיים איתם אימון משותף ומיד נענינו בחיוב. זה חלק ממה שאנחנו רוצים לקדם בפרוייקט הזה – שיתופי פעולה גם בארץ וגם בעולם. אנחנו שמחים מאוד לארח אותם פה".

לורה בקסטר, מנהלת שיתופי הפעולה של נבחרת הספיישל אולימפיקס בבריטניה ברכה על המהלך ואמרה: "זו חוויה נהדרת להיות חלק מהפרוייקט המבורך הזה של קרן מכבי ת"א. זו גם הזדמנות ללמוד מעוד גורמים שמנהלים פרוייקטים כאלה ובכלל לראות את הפרוייקט הנהדר הזה של מועדון מפואר כמו מכבי תל אביב. בשביל השחקנים שלנו זו גם הייתה חוויה נהדרת לפגוש את ניק בלקמן, דמות שיכולה לתת להם הרבה השראה".

קבוצת מכבי ספיישל, שהושקה בחודש האחרון, הינה אחת מהפרוייקטים המרכזיים של קרן מכבי בעונת 2019/20 והוקמה בשיתוף בנק הפועלים וספיישל אולימפיקס. את הקבוצה מרכיבם 18 ספורטאים מהספיישל אולימפיקס ועוד 6 אוהדי הקבוצה שהתנדבו לקחת חלק פעיל באימונים לאורך כל העונה.