רגע לפני סיום פגרת הנבחרות והשזרוע ניק בלקמן לקח היום (רביעי) חלק באירוע של קרן מכבי תל אביב (ע"ר). חלוץ הצהובים הגיע להוות השראה באימון משותף של קבוצת "מכבי ספיישל" עם נבחרת הספיישל אולימפיקס של בריטניה ועל הדרך גם ענה לשאלות כלי התקשורת שהיו במקום. 

על כך ששיחק פחות בתקופה האחרונה:
"כולנו עובדים קשה, כל שחקן רוצה לשחק ואם הוא אומר אחרת, הוא משקר. אבל בסופו של דבר המאמן צריך לקבל החלטה, ויש לנו סגל טוב וארוך", אמר. "כשאקבל את ההזדמנות אצטרך לקחת אותה. בכדורגל הכושר לפעמים יורד, אבל אני ממשיך להתאמן חזק ולתת 100 אחוז למכבי. אני מכבד את ההחלטות של המאמן". 

דיברת עם המאמן על כך?
"לא היו לי שיחות עם המאמן. אני מספיק ותיק כדי להבין שכדאי לי להמשיך להתאמן חזק ולחזור להרכב. יש תחרות אמיתית על ההרכב, וזה בסופו של דבר זה מה שהופך את מכבי תל אביב לחזקה כל כך".

חשבת לעזוב?
"אני ממש לא חושב לעזוב. לא תמיד הכל הולך חלק בכדורגל, אבל אתה חייב להמשיך לעבוד קשה גם בתקופות הקשות ולקוות שזה יהיה אחרת".

על הסיבות להצלחה של מכבי העונה:
"אנחנו קבוצה אמיתית, כולם יודעים מה התפקיד שלהם על המגרש, ויש לנו חדר הלבשה מצוין. זה ההבדל הגדול ביחס לקדנציה הקודמת שלי כאן – חדר ההלבשה המצוין. אני נמצא בקבוצה הטובה בישראל, זה מועדון נהדר, ואני לא משחק כרגע אבל זה לא פוגע בחברות שלי עם שחקנים אחרים ויש לנו את ההווי שלנו".

על האפשרות שישוב להרכב:
"נפצעתי קצת בשריר הירך האחורי במשחק השני שלי בנבחרת ברבדוס. יקח לי כמה ימים להתאושש ואני ממוקד בזה".