קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב (ע"ר) השיקה היום (שני), בשיתוף עם בנק הפועלים, את פרויקט הדגל שלה לעונת הקרובה – קבוצת מכבי ספיישל. אל מתחם האימונים PenguinPickUp בקריית שלום הגיעו 18 ספורטאים בעלי מוגבלויות שונות  ואליהם הצטרפו 6 אוהדים מתנדבים שביחד היו שותפים ליריית הפתיחה של הפרויקט פורץ הדרך, שטרם נראה בעולם הכדורגל הישראלי. 

צפו בכתבה:

מטרת הקבוצה היא להעניק שיוויון הזדמנויות לחבריה על ידי לקיחת חלק פעיל ושוטף במועדון. הדבר בא לידי ביטוי באימונים מקצועיים על בסיס שבועי במתחם האימונים של מכבי, שמועברים על ידי מאמן מיוחד מטעם קרן מכבי תל אביב – גיל בן דהן יחד עם אוהדים הקבוצה המתנדבים שמצטרפים לאימונים ולכל הפעילויות על בסיס קבוע. גל ביחד עם קרן המועדון שומר על קשר עם השחקנים גם מחוץ לשעות הפעילות, במעונות 'אביב' 'ועדן'. 

לאחר כחודש של אימונים מקדימים, היום נערך כאמור אימון הפתיחה החגיגי אליו הגיעו גם שחקני מכבי אופיר דוידזאדה, מתן חוזז והשוער דניאל טננבאום. כחלק מהאירוע המרגש הם העניקו לחבריי הקבוצה את המדים הרשמיים של מכבי לעונת 2019/20. גם נותנת החסות פיצה פרגו התגייסה לטובת המיזם וסיפקה ארוחת ערב מפנקת.

דניאל טננבאום סיפר: "זה משהו שחשוב לנו מאוד, ועוד יותר חשוב למי שהגיע לפה. אני שמח להיות פה, כיף גדול להיות חלק מזה. כיף לראות שכדורגל וספורט יכולים לשמח אנשים. זה באמת מרגש מאוד מבחינתי".

יש לציין כי מדובר רק בסנונית ראשונה בפעילות קרן מכבי וכי בהמשך העונה צפויות עוד פעילויות והפתעות רבות, שמטרתן העיקרית היא אחת – תרומה ועזרה לקהילה.