דניאל טננבאום הגיע היום (שני) לאימון הפתיחה של קבוצת 'ספיישל מכבי' – פרויקט הדגל של קרן מכבי ת"א (ע"ר). השוער ניצל את האירוע גם כדי לדבר על המצב של הקבוצה הבוגרת ועל פתיחת העונה הנהדרת שלו. 

על האפשרות לשבור את שיא אי הספיגה בליגה:
"כן. זה מעניין, אבל בסוף מה שחשוב בשבילנו זה שלוש נקודות. אם נספוג שער או לא, מה שחשוב הוא שנישאר במקום הראשון. שוערים שונאים לספוג. אם אתה שואל אותי, אני תמיד רוצה להישאר על האפס".

על ההצלחה האישית שלו:
"אני חושב שזה לא נפל ככה במקרה, אני עובד על זה. אני פה שלוש שנים במכבי ת"א ועובד כל יום, עכשיו כשיש לי זמן לשחק אני מוכן. זה לא במקרה שלא ספגנו וזאת עבודה של כל הקבוצה, לא רק שלי. חלמתי להיות שוער של מכבי, זו סיטואציה ממש טובה עבורנו עכשיו".

על השאלה האם הוא שומר על קשר עם פרדראג ראיקוביץ' ענה: "אני כל הזמן מדבר עם ראיקוביץ'. גם לו הולך ממש טוב עכשיו בריימס. הוא גם היה עם תשעה משחקים ללא ספיגה. מה הוא אמר לי? זה נשאר סוד בנינו. טיפ שהוא כן נתן לי? לעבוד קשה באימונים. יש לנו קשר טוב". 

השוער גם התייחס לטענות כי הוא לא נזקק לעבודה רבה מדי במהלך המשחקים וענה: "אני חושב שהשוער זה לא רק הצלות, אלא גם דברים כמו תיאום. אני כל הזמן מדבר עם שחקני ההגנה ואומר להם דברים מסוימים. כל הקשר שלנו מבוסס על אותה השפה שבה אנחנו מתקשרים. אני דובר את השפה של כולם. עם חלקם פורטוגזית, חלקם ספרדית וחלקם עברית. בסופו של דבר זאת עבודה של כל השחקנים".

על הפציעה של חביב אוחיון והקשר שלו עימו:
"אני עצוב מאוד על המצב שלו. הייתי איתו כמה פעמים בבית החולים ועם אבא שלו. אנחנו מתפללים שהכל יהיה בסדר ושהוא יחזור לאיתנו – זה בידיים של אלוהים".