קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש במומנטום חיובי של 6 ניצחונות רצופים ותוצאת תיקו (מקום 3). מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום האחרון בטבלה. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון ביצע מספר שינויים בהרכב עקב גיוס לצבא של מספר שחקנים.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, הדר מור יוסף, גיא מזרחי, איתי בן חמו, רותם יצקר (אור רוייזמן, 85׳), ניב ברקוביץ׳ (אפק ספיר נבות 78׳), שי בלחסן (עומרי רם, 70׳), אסף הרשקו, שקד נבון (טל תורג׳מן, 60׳), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה שקולה יחסית. מזג האוויר במגרש הסינטטי בחדרה הקשה בדקות הראשונות על שתי הקבוצות להגיע למצבי הבקעה.

בדקה ה-10 חדרה הגיע לחצי מצב מול השער של הצהובים. קשר חדרה, עמית מור, ניסה את מזלו מצד ימין של הרחבה והכדור הלך רחוק ממסגרת השער והחוצה.

בדקה ה-14 חדרה עלו ליתרון. כדור קרן מצד שמאל הגיע אל ראשו של דן לוגסי שנגח מקרוב פנימה. 0:1 להפועל חדרה. שבע דקות חלפו ומכבי הייתה זאת שאיימה על השער. רונן חנצ׳יס פרץ באגף שמאל אל תוך הרחבה, הוא שחרר כדור רוחב טוב שהגיע אל שי לחסן, הקשר בעט אל המסגרת אך נאור הורנשטיין הדף את הכדור.

בדקה ה-33 חדרה איימה פעם נוספת על השער. עמית מור בעט מחוץ לרחבה ובן מוסאיוף קלט את הכדור המסוכן. בדקה ה-42 הצהובים יצאו להתקפה מסודרת. גיא מזרחי הרים כדור לרחבה מצד ימין, רונן חנצ׳יס ניסה לבעוט מהאוויר אל השער אך הכדור לא התלבש לחלוץ שבעט החוצה.

רגע לפני הירידה למחצית הצהובים כמעט והשוו את התוצאה. כדור חופשי של אסף הרשקו יצר ערבוביה בתוך הרחבה, הכדור הגיע אל שי בלחסן שבעט סנטמטרים ממשקוף השער החוצה.

מחצית שנייה
פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לצהובים. בדקה ה-54 הצהובים כמעט והשוו את התוצאה. רונן חנ׳ציס מצא את שקד נבון במרכז הרחבה, נבון בעט למסגרת אך הורנשטיין קלט. 

שתי דקות חלפו ושוב מכבי איימה על השער. פארפה גויאגון מצא את בלחסן ברחבה שבעט סנטימטרים מהמשקוף. בדקה ה-62 רונן חנצ׳יס בעט מחוץ לרחבה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-80 שוב מכבי כמעט והשוותה את התוצאה, הפעם הקורה מנעה את שער השיווין. הרמה מהאגם השמאלי הגיע אל עמרי רם שדחק מקרוב אך הכדור פגש את הקורה. התוצאה נשארה בסיום 0:1 להפועל חדרה.