קבוצת הנוער של המועדון פוגשת כעת את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש במומנטום חיובי של 5 ניצחונות רצופים (מקום 3). מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-8 בטבלה כשבמאזנה 4 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון ביצע שינוי יחיד מהניצחון על מכבי חיפה בשבת. בעמדת המגן השמאלי יפתח רותם יצקר במקומו של שחר רוזן.

ההרכב המלא: בו מוסאיוף, גיא מזרחי, עומר יצחקי, איתי בן חמו, רותם יצקר, ניב ברקוביץ׳, עמרי רם, נדב נידם, רווה אסייג, פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח כשהצהובים הם אלה ששולטים במרכב המגרש. בדקה ה-9 מכבי הגיעה להזדמנות הראשונה, בעיטה חופשית של רונן חנצ׳יס מ-18 מטרים הלכה קצת מעל משקוף השער.

בדקה ה-11 רעננה כמעט ומצאה את הרשת. הרמה מהאגף הימני הוסטה על ידי שחקן הגנה ופגשה את משקוף השער של מוסאיוף. שלוש דקות לאחר מכן שוב מכבי חזרה לאיים על השער, הפעם זה היה תורו של פארפה גויאגון. הקשר קיבל את הכדור לאחר מסירה של רונן חנצ׳יס, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה מדי ונקלטה על ידי דניאל רוי.

בדקה ה-15 רעננה עלו ליתרון, כדור קרן מצד שמאל הגיע אל ראשו של רועי לוי שנגח פנימה. 0:1 לרעננה. חצי שעה של כדורגל חלפה, קצב המשחק ירד מעט כשרובו מתנהל במרכז המגרש. שתי הקבוצות מנסות לייצר מצבי הבקעה ללא הצלחה.

בדקה ה-39 מכבי כמעט ומצאה את השיוויון. רונן חנצ׳יס קיבל אצ הכדור בצד ימין, הוא פרץ למרכז ושחרר בעיטה מסף הרחבה שנקלטה על ידי רוי. התוצאה נשארה בירידה למחצית 0:1 לרעננה.ה

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם איום לזכות המארחים. בדקה ה-48 הרמה מהאגף הימני הגיעה אל ראשו של רועי לוי שנגח אל היידים של מוסאיוף.

בדקה ה-52 מכבי חזרה לאיים אל השער. נדב נידם השתלט על כדור במרככז המגרש, הוא בעט מרחוק אך הכדור הלך החוצה. שלוש דקות חלפו ושוב הצהובים עם המצב המסוכן, הפעם ניב ברקוביץ׳ בעט מרחוק אל המסגרת, אך רוי הציל את הכדור ומנע שער בטוח, את הריבואנד בעט עמרי רם אך שוב רוי הציל את רעננה מספיגה. בדקה ה-64, המקומיים ניסו את מזלם מרחוק. איתי קצב שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-66, מכבי חזרה למשחק, כדור קרן שהחל מצד שמאל, הגיע אל המגן השמאלי, רותם יצקר. הוא הרים כדור מדויק אל איתי בן חמו שנגח מקרוב פנימה. מכבי משווה ל-1:1. 

רבע שעה נוספת של כדורגל חלפה, מכבי היא זאת ששלטה בכדור אך לא הצליחה לאיים באופן ממשי על השער. בדקה ה-85 מכבי כמעט ועלה ליתרון, פארפה גויאגון שחרר בעיטה טובה מסף הרחבה אל השער, רוי הדף את הכדור אל רגליו של טל תורג׳מן, שנכנס כמחליף. החלוץ בעט אל המסגרת אך שוב רוי הדף את הכדור ומנע את כיבוש השער של מכבי. התוצאה נשארה בסיום 1:1.