קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הפועל נוף הגליל במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש במומנטום חיובי של 5 ניצחונות רצופים ותוצאת תיקו (מקום 3). מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-14 בטבלה כשבמאזנה 3 ניצחונות ליגה בלבד. מאמן מכבי, אליעזר בן אהרון ביצע שינוי בחלק הקדמי כאשר טל תורג׳מן פתח בחוד ההתקפה על חשבונו של רווה אסייג. בחלק האחורי מספר שינויים בוצעו על ידי המאמן, כשהדר מור יוסף ושחר רוזן פתחו כמגנים.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, הדר מור יוסף (יהלי לזר 88׳), עומר יצחקי, איתי בן חמו, שחר רוזן (מייקל מור 35׳), נדב נידם (אפק ספיר נבות 70׳), עמרי רם, אסף הרשקו (ניב ברקוביץ׳ 70׳), טל תורג׳מן (אור רויזמן 59׳), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה טובה עבור מכבי. עשר הדקות הראשונות היו בשליטה של הצהובים, הדבר בא לידי ביטוי בדקה ה-9 כשאסף הרשקו קיבל את הכדור מחוץ לרחבה. הקשר שחרר בעיטה טובה אל המסגרת אך הכדור הוסט על ידי הגנת נוף הגליל אל ידיו של השוער, אריאל ברדוגו.

בדקה ה-15 הצהובים יצאו למתפרצת. טל תורג׳מן השתלט על הכדור ומצא את עמרי רם בצד ימין. הקשר דהר על האגף וחתך אל המרכז, הוא היה חופשי מסף הרחבה לשחרר בעיטה שנקלטה אצל ברדוגו. בדקה ה-21 הלחץ הצהוב נמשך, פארפה גויאגון הרים כדור טוב אל עמרי רם שבעט את הכדור אל המסגרת, שוב ברדוגו היה במקום להדוף את הכדור.

בדקה ה-23 הלחץ הצהוב הניב פרי. בלם הקבוצה, איתי בן חמו, מסר כדור עומק נהדר אל אסף הרשקו שבמצב של אחד על אחד הכניע את השוער והעלה את הצהובים ליתרון 0:1. שלוש דקות חלפו ומכבי הכפילה את התוצאה. נדב נידם מצא את פארפה גויאגון שבעט מחוץ לרחבה כדור מדויק אל הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-35 רונן חנ׳ציס כמעט וכבש את השלישי לזכות מכבי. החלוץ השתלט על כדור במרכז המגרש ודהר קדימה אל תוך הרחבה. הוא שחרר בעיטה לפינה הרחוקה שעברה סמוך לקורה.

בדקה ה-38 נוף הגליל חזרה למשחק. כדור קרן הגיע אל ריאן אשמוז שנגח את הכדור פנימה וצימק את התוצאה ל-1:2. השער המצמק של נוף הגליל לא הרתיע את מכבי שכבשה שער נוסף 4 דקות לאחר מכן. רונן חנצ׳יס קיבל את הכדור ברחבה, הוא חלף על פני המגן שהכשיל אותו בתוך הרחבה. השופט קבע כדור עונשין מ-11 מטרים. נדב נידם ניגש בעט את הפנדל לפינה השמאלית פנימה. 1:3 למכבי. התוצאה נשארה כך גם במחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית השנייה. הצהובים המשיכו ללחוץ וכבר בדקה ה-48 הם איימו על השער. הרשקו קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא השתחרר מהמגן לכיוון המרכז ושחרר בעיטה שהלכה מעל השער.

בדקה ה-53 מכבי כמעט וכבשה את הרביעי, פארפה מצא את רם באגף ימין ששחרר כדור רוחב למרכז, הרשקו בעט בנגיעה מעל השער. בדקה ה-58 נוף הגליל חזרו לאיין על השער. אורי רביבו בעט מסף הרחבה כדור שהלך סמוך לקורה של בן מוסאיוף.

בדקה ה-64 שוב האורחים הם אלה שאיימו על השער. ערפאת אבובקאר שחרר בעיטה מהפינה השמאלית של הרחבה, מוסאיוף היה במקום להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח. בדקה ה-71 חנצ׳יס הרים כדור מדויק אל מרכז הרחבה, פארפה היה במקום לבעוט בנגיעה אל השער, אך הכדור לא התלבש לקשר מחוף השנהב והשוער קלט את הכדור.

בדקה ה-86, פארפה חלף על פני שני שחקני הגנה. הוא השאיר לחנצ׳יס שבעט מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך מעט מעל משקוף השער. בדקה ה-87 נוף הגליל צימקו את התוצאה. ירין חטוקאי שחרר בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה שהלכה פנימה. 2:3 למכבי. התוצאה נשארה זהה בסיום.