4.12 (רביעי): הפועל ת"א – מכבי ת"א, 20:15 בבלומפילד
אחרי 3 עונות של הפסקה הדרבי הגדול של תל אביב חוזר למקומו הטבעי – איצטדיון בלומפילד המחודש, במשחק ענק שיעורר הרבה רגשות והתלהבות. מכבי תנסה להמשיך את התקופה הטובה שלה במסגרת הליגה ולהשיג ניצחון ליגה ראשון על היריבה העירונית מאז ינואר 2016.

7.12: מכבי ת"א – מכבי נתניה, 19:50 בבלומפילד 
אחרי מחזור אמצע השבוע, כבר בשבת הקרובה מכבי תשוב לאיצטדיון בלומפילד והפעם תארח את הנתנייתים למשחק במסגרתה המחזור ה-13 של ליגת הבורסה לניירות ערך – האחרון בסיבוב הראשון של הליגה

14.12: מכבי ת"א – סקציה נס ציונה, 15:00 בבלומפילד
גם את הסיבוב השני הצהובים יפתחו עם משחק ביתי (מחזור 14), שייערך בשעת צהריים מוקדמת, כזו שמתאימה לשבת משפחתית של הורים וקהל צעיר. 

21.12: הפועל אום אל פאחם – מכבי ת"א, 19:50 בעפולה
לקראת סוף החודש גביע המדינה יחזור לחיינו ומכבי תחל את דרכה בסיבוב ח' עם מפגש צבעוני מול יריבה שנחשבת לאחת ההפתעות הנעימות של הליגה הלאומית העונה. אום אל פאחם תארח כאמור את המשחק באיצטדיון בעפולה ותציג סגל עם שחקנים מוכרים דוגמת ערן לוי, דובב גבאי, טדאס קיאנסקאס, עוז ראלי ועוד. 

24.12: בני יהודה- מכבי ת"א, 20:15 בבלומפילד
גם המחזור ה-15 בליגה יתקיים במתכונת של מחזור אמצע שבוע וביום שלישי מכבי תתארח אצל הזהובים משכונת התקווה לדרבי תל אביבי "קטן". כזכור, בסיבוב הקודם המשחק בין השתיים היה גם משחק הבכורה של מכבי בבלומפילד המחודש והסתיים ב-0:0. 

28.12: מכבי ת"א – הפועל כפ"ס, 15:00 בבלומפילד
לא, זו לא טעות. גם המשחק האחרון של 2019 יתקיים בבלומפילד והיה משחק הליגה החמישי ברציפות של מכבי באיצטדיון. גם הוא ייערך בשעת צהריים מוקדמת.

 

וזה לא הכל!

גם במהלך החודש הקרוב תוכלו למצוא באתר, באפליקציה וברשתות החברתיות של המועדון תכנים בלעדיים על כל מה שקשור למכבי.

אחד הפרוייקטים המרכזיים שצפויים בחודש הקרוב יהיה בחירת שער העשור של מכבי. כמו שאתם בוודאי מבינים הקרב הולך להיות צמוד מאוד ובעיקר כזה שירגש כל מי שהצהובים היה חלק עיקרי מחייו בעשר השנים האחרונות.