אקדמיית הנוער של המועדון קיימה הבוקר (שלישי) טורניר מיוחד לקבוצות טרום ילדים ב׳ מרחבי הארץ. הטורניר בשם ׳שיתוף הפעולה׳ הוא המשך ישיר לפרוייקט המייצר רשת כדורגל עבור המועדון יחד עם קבוצות נוספות מרחבי הארץ. בסיום הטורניר שוחחנו עם מארגן הטורניר וראש מערך הסקאוטינג של אקדמיית הנוער, רן אליאס.

הטורניר הורכב מקבוצות בשנתונים 2008/9 מהמועדונים הבאים: הפועל גדרה, מכבי אשקלון, בית״ר ת״א בת ים, הפועל חדרה, מכבי ת״א (צפון ודרום, שנתונים 2010). אל משחק הגמר הגיעו קבוצות מכבי תל אביב דרום ומכבי אשקלון. בסיום משחק הגמר הצהובים השיגו ניצחון 2:5 וקיבלו את גביע הטורניר.

מארגן הטורניר וראש מערך הסקאוטינג של אקדמיית הנוער, רן אליאס, סיפר על הטורניר המיוחד והחשיבות בשיתוף הפעולה עם הקבוצות השונות: ״הטורניר שקיימנו היום הוא אחד מיני רבים שאנחנו מקיימים במהלך השנה, בגילאים שונים. מדובר בתכנית שיתוף פעולה שיוצרת רשת כדורגל רחבה בכל המדינה מצפון לדרום. הטורניר עצמו נתן הזדמנות נהדרת עבור הקבוצות השונות לראות מה זה בעצם מכבי תל אביב ומהי העוצמה והארגון של המועדון. הייתה אווירה ספורטיבית ורמה טובה.

בנוסף לקיום הטורנירים, אנחנו מקיימים ימי עיון עבור אנשי הצוות המקצועי של המועדונים הלוקחים חלק בפרוייקט. בימי העיון אנו משתפים תכנים מקצועיים של אקדמיית הנוער ובכך יוצרים רשת כדורגל מקצועית ורחבה עם מועדונים נוספים בארץ״.