פרי גיים
בעיצומו של חג החנוכה מכבי תל אביב עלתה הערב (שלישי) למשחק במסגרת מחזור אמצע השבוע (מחזור 15) בליגת הבורסה לניירות ערך. האלופה התארחה אצל בני יהודה לדרבי תל אביבי קטן באיצטדיון בלומפילד.

בוידאו: תקציר המשחק

שחקניו של ולדימיר איביץ' הגיעו במטרה להתאושש מההפסד המפתיע בגביע המדינה ובנוסף קיוו להשיג 3 נקודות לאחר ששני משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה הסתיימו בתיקו. איביץ' החליט להחזיר להרכב את דניאל טננבאום, ז'איר, איתן טיבי, אנדרה ג'ראלדש, אייל גולסה, יונתן כהן. גם דן גלזר ואיתי שכטר שחזרו מהשעיה פתחו ב-11.  

מהעבר השני בני יהודה מגיעה למשחק כשהיא מדורגת במקום ה-8 עם 18 נקודות. אבוקסיס בחר לפתוח במערך של 3 בלמים כאשר בחלק הקדמי הוצבו מוחמד גאדיר ואריאל לזמי. 

מחצית ראשונה
ההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת לבני יהודה כשבדקה ה-6 ליואיץ' בעט ממצב קורץ, אבל טיבי נותר לעמוד, ספג את הכדור בפניו ומנע מצב מסוכן. 11 דקות עברו ומכבי היתה קרובה מאוד ליתרון עם נגיחה של ז'איר לאחר קרן אבל הרחקה של סורו מהקו הצילה את הכתומים. מכבי המשיכה ליזום ובדקה ה-22 אצילי כבש את שער הבכורה שלו העונה לאחר תרגיל קרן מבריק. יונתן כהן שלח מסירה חדה החוצה, אצילי הסתנן ומ-10 מטרים ירה לרשת הגבוהה. 0:1 למכבי. 

הצהובים המשיכו להיראות נהדר, סיכנו את השער ובדקה ה-28 גם הגיע השני. שוב יונתן כהן היה בתפקיד המבשל לאחר שנשלח לעומק, השאיר פס לאחור וגולסה שהגיע כטריילר שלח את הכדור מ-15 מטרים לרשת. 0:2 למכבי. 

מחצית שנייה
אבוקסיס ביצע שני חילופים בפתיחת המחצית השנייה ועבר לקו הגנה של 4 במטרה להחזיר את קבוצתו למשחק. למרות השינויים של היריבה השליטה של מכבי נמשכה ובדקה ה-55 כמעט הגיע השלישי, אך בעיטה של אצילי לאחר קרן הורחקה מהקו. 10 דקות לאחר מכן אצילי הגיע לעוד מצב טוב לאחר הקפצה יפה של ריקן, אבל זובאס הצליח להדוף את הבעיטה של מספר 7. עוד חצי דקה עברה והפעם ז'איר הגיע למצב נגיחה טוב לאחר קרן אבל שוב השוער הציל את היריבה. 

בדקה ה-71 איביץ' החליט לבצע חילוף ראשון כאשר דור מיכה נכנס במקום ריקן.  11 דקות לסיום גם צ'יקו אופואדו חזר מפציעה שהשביתה אותו לאחרונה והחליף את איתי שכטר. בדקה ה-81 כהן השלים בישול שלישי במשחק ואצילי צמד. כהן השאיר מסירה לאצילי שחתך למרכז ובעט בשמאל ונהנה מהשמטת כדור אומללה של השוער זובאס. 0:3 למכבי. 5 דקות לסיום הגיע הזמן ל'סטנדינג אוביישן' מהקהל לאצילי שהוחלף ובמקומו נכנס אילון אלמוג. 0:3 למכבי בסיום.