הדרבי חוזר לבלומפילד. מכבי תל אביב תתארח מחר (רביעי) אצל הפועל תל אביב לדרבי הראשון של העונה והראשון באיצטדיון בלומפילד מזה שלוש עונות. היום (שלישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למה שצפוי במשחק. 

"זה משחק שאנחנו רוצים לנצח, זה משחק קשה, זה דרבי. זה משהו שכולם במועדון חיים בשבילו", אמר איביץ' בתחילת דבריו, "אנחנו עובדים ומנסים להכין את עצמנו בדרך הכי טובה, וכמו בכל משחק זה משחק על 3 נקודות. אנחנו חייבים לעבוד קשה, לתת את הכל ולהיות מרוכזים על מנת לנצח במשחק".

על הטענות כאילו הפועל מגיעה מעמדת נחיתות העונה הוסיף: "אין כזה דבר יריב חלש. בכל משחק קשה לנצח, לא משנה נגד מי אתה משחק. משנה איך אתה מגיב ומתנהג במהלך המשחק. שתי הקבוצות רוצות לנצח וזה לא משנה אם מדובר בדרבי או משחק אחר. אנחנו מנסים לתת תמיד את המקסימום כדי להשיג את המטרה – 3 נקודות".

איך האווירה בדרבי בארץ לעומת בסרביה וביוון?
"האווירה כאן ובסרביה דומה. ביוון זה שונה כי יש רק קהל ביתי. אני חושב שהכי טוב שיש את שני הקהלים, אני בטוח שהאווירה תהיה טובה ושהשחקנים שלי יהיו מוכנים".

על ההשפעה של האווירה מסביב למשחק
"כשיש לך ניסיון אתה צריך להכין את עצמך לדרבי ושלא יהיה איכפת לך ממה שקורה מסביב, אלא מהקבוצה וממך כדי להגיע ולהיות מרוכז במשחק".

על מצב הכשירות של אלירן עטר:
"הוא עובד איתנו כרגיל".

על מצב הכשירות של אנריק סבוריט:
"הוא בסדר, הוא עובד איתנו. אין שום בעיה"

יש פצועים אחרים?
"כולם בסדר".