מכבי תל אביב תעלה מחר לדרבי התל אביבי הראשון של העונה. היום (שלישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק והקשר דן גלזר התייחס למפגש המסקרן, שחוזר לבלומפילד לאחר הפסקה של 3 עונות.

"מגיל 6 מכינים אותנו במכבי לדרבי. אני יודע מה ההמשמעות ומה החשיבות לכולם, אבל מבחינת 3 הנקודות זה כמו כל משחק אחר", אמר הקשר, "אנחנו רוצים להשיג אותם ונעשה הכל כדי לנצח את המשחק".

על היריבה:
"הפועל קבוצה קשה, שעומדת מאחורה בצורה מסודרת, בטח עם המאמן החדש. ברוב המשחקים השנה היינו צריכים לפרוץ הגנות צפופות, זה יהיה קשה ונצטרך לדעת איך לפרוץ את ההגנה" .

על המשחק הצפוי:
"דרבי זה משחק מאוד מיוחד עבורנו, עם אווירה מיוחדת. אם הפועל בצמרת או לא, זה תמיד משחק קשה ואנחנו מקווים לנצח אותנו"

מה צריך לעשות כדי לנצח?
"אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו כמו בכל משחק. להיות אגרסיביים , לקחת כדורים ולהראות שאנחנו רוצים לנצח יותר מהיריב".

על לו"ז המשחקים הצפוף:
"אני אישית מאוד אוהב משחק באמצע שבוע. אין הרבה אימונים וישר מגיע עוד משחק. נצטרך להשתמש בכל הסגל שלנו, זה לא יהיה פשוט אבל יש לנו סגל גדול עם הרבה שחקנים איכותיים ואני בטוח שכל מי שישחק יידע להביא תפוקה".

על ההצלחה של דניאל טננבאום ומשחק ההגנה הקבוצתי:
"כל החלק ההגנתי, ביחד איתי ועם הקישור, אוהבים את העבודה של דניאל ואנחנו יודעים מה הוא עבר. זה מגיע לו, הוא עובד קשה ותמיד עבד קשה. אני מאוד שמח בשבילו".