מכבי תל אביב תפתח בשבת הקרובה (15:00) את הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך. האלופה והמוליכה תארח סקציה נס לציונה למשחק במסגרת המחזור ה-14 והיום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'. 

על הסיבוב הראשון של מכבי:
"אני חושב שעשינו סיבוב טוב. 13 משחקים עם אותו אחוז הצלחה כמו בעונה שעברה. ברור שהיינו יכולים לעשות דברים טובים יותר. אני חושב שהיינו ראויים לעוד 4 נקודות, אבל אני לא זוכר משחק אחד שבו לא היינו ראויים לנקודות שזכינו בהם. שוב, אני חושב שאנחנו צריכים לעבוד קשה ולשפר עוד הרבה דברים כי המטרה שלנו היא להשתפר ואנחנו מנסים לעשות זאת גם בהתקפה וגם בהגנה. אנחנו נותנים בכל יום את המקסימום כדי לעשות את זה".

על נס ציונה:
"אני לא מאמין שזו קבוצה קטנה. זה משחק שיהיה קשה. הם השיגו תוצאות טובות לאחרונה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות מרוכזים במאה אחוז כדי להשיג ניצחון. אי אפשר לנצח אם אתה לא מוכן במאה אחוז מהשנייה הראשונה ועד האחרונה".

ואיך מכינים את השחקנים?
"השחקנים יודעים שבכל משחק, לא משנה נגד מי, מה שחשוב הוא רק הניצחון. כל תוצאה אחרת לא טובה לנו. זה לא קל, זה קשה מאוד אבל זו רמת השחקנים והמועדון וכולנו יודעים את זה".

איך הוא רואה את הרוטציה במשחק האחרון?
"שיחקנו 3 משחקים בשבוע שעבר ואולי המשחק בו לא ניצחנו היה המשחק הכי טוב שלנו. לדעתי זה היה המשחק הכי טוב שלנו, יצרנו הרבה מצבים. התוצאה הריאלית אולי היתה 0:3. בניגוד לדרבי למשל. אבל  זה הכדורגל ולכן הוא כל כך מעניין".

על פסילת השערים במשחק הקודם:
"אפשר לכבוש 10 שערים, אם זה נבדל אז צריך לבטל אבל אם לא אז צריך להחשיב את השערים האלה. במשחקים האחרונים פסלו לנו שני שערים חוקיים וזה ברור. אנחנו לא צריכים אפילו כדור חוץ אם זה לא מגיע לנו. אבל כולם צריכים לקחת אחריות על מה שהם עוסקים בו. אני לא מבקש משהו משוגע. בטח כשיש VAR. כולם מדברים על השחקנים והמאמנים אם הם לא מרוצים מהיכולת, אך גם השופטים הם חלק מהמשחק ויש להם אחריות".

על השחקנים שנעדרו לאחרונה:
"רובם כשירים. אנחנו מצפים שצ'יקו ובלקמן יהיה כשירים בקרוב. אני מאמין שבמשחקים הבאים הם כבר יהיו איתנו. צ'יקו קרוב לחזור אבל לא נשתמש בו במשחק הקרוב".