מכבי תל אביב תשוב מחר (שלישי, 20:15) לליגה כאשר תתארח אצל בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-15. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר גם אבי ריקן.

על ההדחה מגביע המדינה:
"עשינו את כל הטעויות האפשריות במשחק הזה, כמובן שאנחנו מאוכזבים. אין שחקן שלא רוצה לקחת גביע. אנחנו מאוכזבים ולא נראינו טוב. אחרי שהובלנו היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב ולא הגבנו וברור שלנו השחקנים יש אחריות, אבל מחר יש לנו משחק חדש". 

לקראת בני יהודה:
"זה משחק ליגה. המפעל האחרון שנשאר לנו וכמובן שאנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות. אחרי שבת יש לנו הזדמנות לתקן ואנחנו צריכים להגיע מוכנים. זו יריבה שהקשתה עלינו בשנים האחרונות ונצטרך להיות במיטבנו. הדרך הכי טובה להתאושש היא לחזור לנצח כדי לא לחשוב על תקופות כאלה. אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה עם ניצחון".

על הרוטציה בהרכב:
"תחת הצוות הנוכחי תמיד היו רוטציות פשוט ניצחנו אז פחות שמתם לזה לב. זה משהו שקיים במכבי. יש סגל רחב וכל השחקנים קיבלו צ'אנס והדברים עברו בסדר. זה משהו שהוא ברור לנו כשחקנים ואני זוכר שאחרי הדרבי היו שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן ופתאום נכנסו ושיחקו טוב. כמובן שבמשחק האחרון היינו צריכים לנצח בכל מקרה, אבל שחקנים יודעים שהזמן שלהם יגיעו והם צריכים להיראות טוב".