בעיצומו של חג חנוכה מכבי תל אביב תפגוש מחר (שלישי ב-20:15) את בני  יהודה למחזור אמצע שבוע (15) במסגרת ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (שני) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'. 

על הימים לאחר ההדחה מהגביע:
"ברור שלא הרגשנו טוב. אחרי אכזבה כזו וכמאמן שמייצג את מכבי אני לא יכול להרגיש טוב, אבל זה מפעל אחד. לא הצלחנו בו ואנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא מחר וזה טוב. זה טוב שזה מגיע כבר כעת, משחק קשה ואנחנו צריכים להגיב ולהיות מוכנים".

אתה מודאג?
"אני מודאג בכל פעם שאנחנו לא מנצחים משחק אחד. לא שלושה. זה נורמלי במקום כמו מכבי. כשאתה לא מנצח 3 משחקים זה משהו שצריך לנתח, עשינו את זה וננסה למצוא פתרון כדי לעצור את זה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך הטובה ביותר כדי לחזור לנצח". 

לקראת בני יהודה:
"מחר זה משחק נוסף, נגד יריבה קשה. יש להם שאיפות, אני חושב שזה אחד המועדונים הטובים בליגה. הציפייה שלנו היא לנצח את המשחק, אנחנו עובדים עם השחקנים שלנו כדי להיות מוכנים למשחק ולתת את הטוב ביותר שלנו". 

על היכולת לאחרונה:
"היו כמה משחקים אחרי הפגרה בה ניצחנו אבל יכול להיות ששיחקנו פחות טוב. היו משחקים ששיחקנו בהם טוב ולא ניצחנו. אנחנו תמיד רוצים לשחק טוב ולהשיג 3 נקודות אבל כדורגל הוא ספורט מעניין ואתה לא יכול להיות בטוח במה יקרה אם אתה לא מרוכז במאה אחוז ונותן מאה אחוז. פרטים קטנים יכולים לשנות הכל".

"זהו קורה גם במועדונים הגדולים בעולם, וזה הכדורגל", הוסיף המאמן, "אנחנו יודעים איזה מועדון אנחנו מייצגים ואנחו צריכים להיות אחראים שהתוצאות שלנו בעתיד יהיו טובות. נעבוד קשה, נצטרך תמיכה מהאוהדים, שאני בטוח שהם יהיו איתנו. בסוף לכולנו יש את אותה מטרה ואנחנו יכולים להצליח אם נהיה ביחד".