מכבי ת"א שחר – הפ' נוף הגליל 2:3 (נוער)
לאחר פגרה של שבועיים קבוצת הנוער חזרה אל כר הדשא והיא עשתה זאת ברגל ימין. הצהובים השיגו ניצחון ביתי חשוב על הקבוצה מהגליל במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל לנוער. החניכים של אליעזר בן אהרון נמצאים במקום ה-3 בליגה כשהפער מהמקום הראשון (מכבי חיפה) צומק ל-3 נקודות בלבד.

אסף הרשקו העלה את הצהובים ליתרון מבישול נהדר של איתי בן חמו (23). פארפה גויאגון הכפיל בבעיטה מחוץ לרחבה (26) ונדב נידם הוסיף את השלישי בפנדל (42). ריאן אשמוז (38) וירין חטוקאי (87) צימקו לזכות נוף הגליל. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי פ"ת כלפו – מכבי ת"א עודד 5:1 (נערים א׳)
לאחר הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי בשבוע שעבר, קבוצת נערים א׳ עשתה זאת גם השבת, הפעם במשחק חוץ מול הקבוצה מפתח תקוה במסגרת המחזור ה-12 בליגה. הצהובים נמצאים במקום ה-3 בטבלה כשהפער מהפסגה צומק ל-4 נקודות. לזכות מכבי כבשו: דור תורג׳מן (צמד), אנר אושמנדי (צמד) ומוחמד אבו עיאש.

מכבי ת"א אלי פוקס – מכבי חיפה יהויכים 1:3 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ של המועדון השיגה ניצחון ביתי חשוב על הקבוצה מהכרמל במאבקי הצמרת (מחזור 15). החניכים של אסי הבר עם ניצחון 9 ברציפות מה שמקנה לקבוצה את המקום הראשון בטבלה. לזכות מכבי כבשו: יקיר זילברמן (צמד) ואור נתן.

מכבי ת"א אלדד – בני יהודה ת"א גרונדמן 2:2 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ של והכתומים מתל אביב נפרדו בתיקו במסגרת המחזור ה-10 של הליגה. צמד שערים של אגם חנון לא הספיק לניצחון של הקבוצה עד גיל 15. תוצאת התיקו משאירה את הצהובים במקום ה-4 בטבלה.