מכבי חזרה הערב (ד') מטרנר עם נקודה אחת בתום ה-1:1 עם הפועל ב"ש. השחקנים של איביץ' אמנם היו עדיפים בכל פרמטר על כר הדשא, אך לא הצליחו להכריע את המשחק. בסיום, הפער בצמרת ממכבי חיפה הצטמצם ל-5 נקודות בלבד. 

"אני מרגיש שהגיע לנו יותר מנקודה", אמר איביץ' בסיום המשחק. "זה נורמלי. זה הכדורגל. החמצנו המון הזדמנויות היום. התוצאה הייתה יכולה להיות גם יתרון של 5 או 6 שערים שלנו. במחצית הראשונה לא יצרנו כמעט מצבים ואני לא יודע מה קרה להתקפה במחצית הזו אבל במחצית השנייה יצרנו המון מצבים אבל זה קורה. זה רק משחק אחד ויש לנו עוד הרבה משחקים. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה הכל יהיה בסדר". 

על היריבות עם יוסי אבוקסיס הוסיף: "הפועל ב"ש קבוצה טובה מאוד שזכתה בשלוש אליפויות בחמש השנים האחרונות. היום הוכחנו כמעט בכל פרמטר שאנחנו טובים מהם. אבל זה קורה. אם מחמיצים הרבה נענשים וזה בדיוק מה שקרה. החמצנו והם הענישו אותנו בבית שלהם".

על הפער בצמרת שעלול להצטמצם: "אנחנו מכינים את עצמנו למאבק עד סוף העונה עם מכבי חיפה. בעונה שעברה בשלב הזה היינו בפער. אנחנו נצטרך להילחם על כל נקודה עד המשחק האחרון. אנחנו מכבדים את כל היריבות שלנו אבל אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה אז הכל יהיה תלוי רק בנו".