המחזור ה-21 בליגת הבורסה לניירות ערך נפתח הערב (ד') במשחק בו מכבי תל אביב יצאה לאצטדיון טרנר למפגש נגד הפועל באר שבע עם מאמנה החדש, יוסי אבוקסיס.

המאמן, ולדימיר איביץ' בחר לערוך שינוי אחד בהרכב מזה שפתח בניצחון על מ.ס אשדוד, כשאבי ריקן שב ללבוש את סרט הקפטן על חשבונו של דור מיכה.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בשליטה של מכבי בכדור וניסיונות של ב"ש למצוא את ההגנה הצהובה לא מוכנה. 

במשך 30 דקות שתי הקבוצות ניסו להגיע למצבי הבקעה, אך השוערים נותרו יתומים מעבודה. ההזדמנות הראשונה הממשית של הכחולים במשחק הייתה בדקה ה-34. כור חופשי של יונתן כהן מצא את הראש של אצילי שהחליק את הכדור לפינה הרחוקה, אך הוא חמק סנטימטרים מהמשקוף.

מן העבר השני דניאל טננבאום עמד למבחן ראשון בדקה ה-36 מבעיטה של יוספי, אך השוער היה במקום והדף. 3 דקות לסיום המשחק הלחץ של הצהובים גבר ועומר אצילי כמעט וכבש בבעיטה מ-16 מטרים שחמקה מהקורה.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. מכבי המשיכה ללחוץ את שערה של ב"ש ובדקה ה-52 הלחץ הניב ברי. כניסה של ג'ראלדש מצד ימין למרכב הרחבה הובילה את הכדור ליונתן כהן, האחרון הוריד לאופואדו שמ-7 מטרים כבש את הראשון. 0:1 למכבי!

אופואדו יכול היה להכפיל את התוצאה 3 דקות אחרי שכבש את הראשון וגם ריקן רשם החמצה גדולה דקה לאחר מכן כששטקוס הציל את ב"ש מספיגה. בדקה ה-68, ניב זריהן, שנכנס כמה דקות קודם לכן, ניצל טעות בהגנת הצהובים ומתוך הרחבה כבש את שער השיוויון. 1:1.

מיד לאחר השער ערך איביץ' את החילוף הראשון במשחק, כשהכניס את דור מיכה והוציא את יונתן כהן. איביץ' הכניס למערכה גם את איילון אלמוג מתוך כוונה לחזק את החלק הקידמי על חשבונו של אבי ריקן.

6 דקות לסיום המשחק איילון כמעט והעלה את הצהובים ליתרון בסיום התקפה נהדרת אך שוב שטקוס הציל את המארחים מספיגה. בסיום מכבי חזרה עם נקודה מטרנר. הפער ממכבי חיפה בצמרת צומק ל-2 נקודות בלבד.