מכבי תל אביב תארח את בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר (ב', 20:15) ובפעם השנייה בתוך שבוע ניפגש באצטדיון החיפאי. אז רגע לפני שאתם מתכננים איך לצבוע את סמי עופר בצהוב – כדאי שתקראו את כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת הגעתכם לחיפה.

בעלי מנוי שימו לב לסידורי הכניסות בסמי עופר לקראת המשחק. מכירת הכרטיסים בעיצומה. לרכישת כרטיס לחצו כאן

עמדות המכירה הרשמיות של מכבי תל אביב יחכו לכם באצטדיון וסביבתו עם כל הפריטים שיעזרו לכם לצבוע את סמי עופר בצהוב.

הימנעו מעומסים בדרך ובכניסה לאצטדיון!

השערים של האצטדיון ייפתחו עבורכם כבר בשעה 18:00, כך שכדי למנוע את הלחץ על הכניסות ליציעים לקראת שריקת הפתיחה אנו ממליצים להגיע מוקדם לאצטדיון! שימו לב שבעת היווצרות עומסים על הכניסות זמן קצר לפני שריקת הפתיחה אתם עלולים להיכנס למגרש דקות ארוכות אחרי שריקת הפתיחה. 

דרכי הגעה

לאלו מכם שמגיעים עם חברים ומתכננים להגיע ברכב מומלץ להגיע ברכב אחד כדי לחסוך את החיפוש אחר חניה. חשוב שתתכננו את זמני היציאה שלכם למשחק כך שתוכלו להגיע זמן רב לפני שריקת הפתיחה! 

חברת שאטל'ז מעמידה עבורכם הסעות לאצטדיון וחזרה בעלות של 78 ש"ח. הנסיעה מותנת בהרשמה מראש שתיסגר 24 שעות לפני שריקת פתיחה. חברי מועדון האוהדים FOREVER קיבלו הנחה של 28 ש"ח ברכישת נסיעה בשימוש קוד קופון שקיבלו במיסרון ביום שישי. המלצה שלנו – נצלו את השרות כדי למנוע עומס של כלי רכב בדרכים לאצטדיון. להרשמה לחצו כאן!

רכבת ישראל הודיעה שבסיום המשחק בסמי עופר, לצד הרכבות הסדירות יופעלו רכבות מיוחדות בשיטת 'מלא וסע' מתחנת חיפה חוף הכרמל אל תחנות: בנימינה, חדרה מערב, נתניה, הרצליה, תל אביב האוניברסיטה ותל אביב סבידור מרכז (תחנה אחרונה). זמני היציאה המשוערים: 22:50 ו-23:15. שימו לב שאתם יכולים לרכוש כרטיס גמיש יומי שיאפשר נסיעה הלוך וחזור בהנחה משמעותית. לכל הפרטים לחצו כאן

מתחנת הרכבת חוף הכרמל תוכלו לבחור להגיע לאצטדיון ברגל (מרחק של 1.5 קילומטר כ-15 דקות הליכה) או לנסוע במטרונית – קו מספר 1 מכיוון צפון יביא אתכם עד לאצטדיון.

חניות לבעלי מנויים 

את סידורי החניה לבעלי תווי חניה לעונת 19/20 באצטדיון בלומפילד בהתאמה לחניונים החילופים באצטדיון סמי עופר תוכלו למצוא בעמוד הזה.

חניונים ציבוריים

להלן רשימת חניונים ציבוריים במרחב של סמי עופר:

מפת החניונים בסביבת האצטדיון: