צמד שערים בדקות הסיום של שקד נבון העניק לקבוצת מכבי ת"א 'שחר' ניצחון 0-2 על הפועל ר"ג במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל לנוער. חניכיו של אליעזר בן אהרון שיארחו בקרית שלום בסוף השבוע הקרוב את טורניר הבינ"ל לנוער בהשתתפות קריסטל פאלאס (אנגליה), גראסהופרס ציריך (שוויץ), אקסלסיור רוטרדאם (הולנד), בית"ר י-ם והפועל ב"ש – צברו את ניצחון הליגה התשיעי והעלו את מאזנם ל-34 נקודות.

ההרכב המלא: תומר אלון, גיא יצחקי, מייקל מור, איתי בן חמו, רותם יצקר, אפק ספיר נבות (ניב ברקוביץ׳, 75), שי בלחסן (אור רויזמן, 45), אסף הרשקו (נדב נידים, 61), טל תורג׳מן (עמרי רם, 45), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס (שקד נבון, 83).

מחצית ראשונה
דקות הפתיחה של המשחק נפתחו כשהצהובים שלטו מעט יותר בכדור. בדקה ה-8 מכבי הגיעה אל המצב הראשון במשחק. פארפה גויאגון קיבל את הכדור במרכז הרחבה, הוא שחרר בעיטה שהלכה מעל השער של יובל שדה.

בדקה ה-14 רמת גן איימה בפעם הראשונה על השער. אדר רטנר שחרר בעיטה מסף הרחבה שהלכה מעל השער. דקה חלפה ושוב גויאגון איים על השער לזכות מכבי, הפעם הבעיטה שלו נהדפה על ידי שדה שמנע שער בטוח.

בדקה ה-30 קשר מכבי, אפק ספיר נבות, חילץ כדור במרכז המגרש והתקדם עד לסף הרחבה. הוא שחרר בעיטה שהלכה מחוץ למסגרת. חלפו 4 דקות ושוב החניכים של אליעזר בן אהרון איימו על השער. טל תורג׳מן מצא את שי בלחסן במרכז הרחבה שבעט היישר אל ידיו של יובל שדה.

בדקה ה-39 רמת גן חזרה לאיים על השער. הוד מסיקה הצליח להתנער משחקן הגנה ולבעוט לכיוון השער, הכדור הלך החוצה. לאחר הבעיטה מכבי יצאה להתקפת נגד, רונן חנצ׳יס קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא התקדם למרכז ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי שדה.

רגע לפני הירידה למחצית מכבי כמעט ועלתה ליתרון. פארפה השתלט על כדור באגף הימני, הוא מסר אחורה אל גיא מזרחי שבעט בעוצמה אל השער, אך הכדור חלוף סמוך לקורה והחוצה.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה, הצהובים המשיכו ללחוץ ולשלוט בקצב המשחק. בשקה ה-49 אסף הרשקו ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-59 כדור קרן קצר של מכבי הגיע אל אור רוייזמן, שנכנס כמחליף, הואחתך למרכז ובעט בשמאל כדור מסובב שפגש את הרשת החיצונית העליונה.

בדקה ה-65 פארפה השתלט על כדור במרכז, הוא מצא את אפק ספיר נבות שבעט אל מסגרת השער, אך שדה קלט את הכדור.

בדקה ה-73 רמת גן איימה בפעם הראשונה במחצית השנייה. כדור קרן של האדומים שחורים הגיע אל ראשו של צ׳ונסי פרימן שנגח מזווית קשה לרשת החיצונית.

בדקה ה-81 פארפה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-85 הצהובים כמעט וכבשו את שער היתרון. כדור ניתז מההגנה של רמת גן והגיע אל רגליו של עמרי רם שבעט ממצב טוב אל המסגרת אך שדה הציל את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-89 זה סוף סוף נכנס. אור רויזמן קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא מסר כדור היישר אל שקד נבון, שנכנס כמחליף. הקשר בעט בנגיעה לפינה הרחוקה פנימה.

שתי דקות חלפו והצהובים סגרו עניין עם שער שני. פארפה השאיר את נבון במצב מצוין מול השער. הקשר לא התבלבל וכבש את השני שלו. התוצאה נשארה בסיום 0:2 למכבי.